Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekapitola cx
Autor
chors
Stačil jen krátce vykřiknout a sehnout se. Nůžky mu proletěly těsně nad hlavou.
Tak rychlou a neúprosnou akci by do ní nikdy neřekl. "Babi...?" Pokoušel se zařadit ten výraz v očích. "Babi..."
"Okamžitě to sundej."
Bezděčně sáhl rukou ve směru jejího pohledu a prsty zakryl žlutou vontskou hlavičku v klopě kapsy. Dívala se jako by byla mrtvá. "Sundej to."
Neptal se, sklopil pohled a vysoukal čerstvou ozdobu z látky. Nastavila dlaň. Znovu vzhlédl k neproniknutelné stěně, která se kdoví proč před chvílí vztyčila za zorničkami staré dámy. Nepochopení a zděšení nevnímala. Zůstal stát, když z pokoje odešla a stál tak až do příchodu sestry.
-----
Patnáct korun v pytli. Co to jen mohlo znamenat?
-----
Svět mu plynul hořce.
Pitvali se v něm už šestkrát, kus břicha mu pokusně uřízli, co kdyby, ale nepomohlo to. Záchvaty přicházely a dělaly mu nevlídnou společnost celé hodiny - bolest snášel různě, ale žaludek pochodující jícnem vzhůru, osm krát za odpoledne, to nepřejde s nadhledem nikdo.
Zvrací, aby mu konečně uvěřili? Višeň v rumu. Sviňsky!
6 názorů
Odkaz pana Foglara ožívá...jsem zvědavá, co bude dál:-)), na nějakou hlubší kritiku je to zatím málo textu, tak až budeš mít více napsáno...
Qíčalo, díky za odezvu, píšu, skládám si to. Předvyjádřením mi to trvá nejvíc :)
Díky za přesnou reakci - pokračovat budu a omlouvám se za nepředvídatelně dlouhé prodlevy.
na nějakou diskuzi je to poměrně krátký, ale četla bych víc, to zas jo... zajímá mě babi a vontská hlavička v klopě kapsy :)