Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMatějův kohout
Autor
agáta5
jílovitá cesta
z polí si předčítám tvůj hlas
jak zvoní brázdami
na botách okoralá krusta
bahna se zrnem
a v hlavě galimatyáš
x
přichází doba gumáků
kdy bláto potáhne až ke dveřím
a děti sotva zvednou nohy
než přijde Ondra s klackem
a to jeho šťourání
x
večer si přejeme teplé mléko
když mačkáme hlínu zem voní od stolu
razničky jsou hvězdy
a špachtle svět
x
co jsi mi přivezla?
No přece sebe.
večer je netopýr zavěšený na trámu
a světlo z čelovky
vysaje nám krev a pak umřem
šeptáš mi (nadšeně) do rukávu
neumřem
umřem!
22 názorů
Přemku, ty umíš člověka potěšit :)
Marcelo, jj, teď má zlomenou nohyčku.. je strašně důležitej, že má úraz konečně nějakej :)
Marcela.K.
05. 11. 2018Je fajn mít někoho, kdo se s tebou hádá :-) a někoho, kdo zatím vyšťourá bláto z podrážek..
Agáto, ty modernizuješ Erbena, to je jasné. Chci to vyšťourat, snad se to podaří než umřem.
Karpatský knihomoľ
31. 10. 2018Ako emeritný posudzovateľ hydiny vyhlasujem, že Matějův kohout je z dobrého chovu, perie lesklé, držanie tela primerané plemenu, snáď len trochu zablátené gumáky.
Evženie Brambůrková
30. 10. 2018To je pěkné. /T
škrabadlo to jen tak uhladí a zatemuje vzorky na podrážkách.. jsem to chtěla rozebrat víc, ale si říkám, každej máme nějaký ty zkušenosti, si to domyslíme.. takže ne vyškrábat, ale vyšťourat :)))) to dá přece rozum :)))
aleš-novák
30. 10. 2018hrubé bláto se čistí na kovovém škrabadle vedle dveří...a zbytek se musí vyškrábat, to dá rozum...:o)
kví, sedí, sedí... jak šťourá tím klackem a všude je ještě větší humus :))) a on si spokojeně říká... tak, hotovo )))
neumřem? tak tedy ne :))