Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČLÁNEK z TN.CZ a jeho (NE)pochopení
Autor
srozumeni
10 názorů
Hezký rozbor toho, co člověka napadá po přečtení titulku (a co ho napadá v různou denní doby a za různého myšlenkového rozpoložení). Na konci to vyznvá skoro komicky, což je ovšem v takovémhle případě (ne?)pochopitelně ta lepší varianta. Tip.
Vyústění je výborné . Tip. Dkonce mě to inspirovalo k senrjú :
Nemohl chodit
ale od své hospůdky
odjel v sport´áčku
Evženie Brambůrková
03. 11. 2018To dělají hlavně časopisy jako Můj čas na kafíčko a podobné. Na titulce jsou úžasné horory a v článku pak úplně něco jiného. /T
Občas vypomáhám v knihkupectví a máme i takovéto tiskoviny. Tak to prolistuji, abych neumřela jako blbec. :-)))
aleš-novák
03. 11. 2018Si: to ne, spíš jsem si říkal, že začnu takové titulky sbírat a přidávat k nim své komentáře...
Také se co chvíli na něco nachytám.
(Přemítám, jestli by závěrečné konstatování nebylo lepší ve čtvrtém pádě?
Ale je to tam vlastně vyzrazeno hned zkraje, kam směřuješ, pokud jsem si to zcela špatně nevyložila. Radši přečtu ještě jednou...
Každopádně princip, na jakém je tohle lákání na titulky vystavěno, vystižen.)
............................................
Aleši, ten zmíněný titulek se náhodou obzvláště vyvedl! Neukradli ti ti neřádi nápad? :)
aleš-novák
03. 11. 2018Nedávno jsem zachytil titulek "... v městě xy zrušili zubní ordinaci. Tisíce lidí hledají náhradu..."
Často /už/ rozmýšlím, zda si něco přečtu nebo shlédnu v TV, takže chápu...a někdy mi připadá, že titulek má přitáhnout za každou cenu čtenáře, často i eticky nevhodným vyzněním:-(