Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVlasy
Autor
Dagmaram
Vlasy
Kloužu zlehka ve vaně,
ony se mnou jako vodní řasy
tam a zpět,
jak dmoucí se medůzin klobouček.
Rybkami prstů probírám si
a vzpomínám si?
že se smáčely v prenatální koupeli,
a občas takhle v neděli
nůžky na čele vykously zoubky času.
Ječmenných klasů
žvatlavá dětská ofina
padala mámě se smíchem do klína.
Na každou stranu z culíků preclíky,
černé vlásenky jak pražce ve strunách.
Z copů lana na houpačce
a drdůlky v korunách.
Nořím se z paměti,
chaluhy z chemlonu lepí se
na krásu
promnu je ve vosku,
jsou rády do větru, beru je ven.
Hedvábné k lopatkám
v prohnutí do pasu
šimrají.
25 názorů
Jejda to bylo hezké,mám ke svým vlasům podobný vztah .Když jsem byla malá tak mě rodiče donutili je ostříhat slzela jsem jak u písničky od Mišika.
dievča z lesa
21. 11. 2019rozmanito-nádherné
Musim si to vickrat precist. Zatim projeto dvakrat. Nebo spis procisnuto. Zajimave jednoduchy namet. Velmi hrave pojaty. Pokud se dilko zrodilo v male pauze volneho pc, pak obzvlaste velke uznani za pohotovost :)
Děkuji za nápad, ale asi by to nešlo, protože ve chvíli, kdy si já otloukám hlavu o čelo postele je partnerka podemnou. Partnera jsem ještě nezkoušel, takže nemám zkušenost. Ale i tak děkuji.
Tvoje zprávička mně moc potěšila.
;-)
Tak do čela postele vykroužit otvor, do něho prostrčit špičku hlavy. Může sloužit i něco jako masážní lůžko. Partner může otvorem masírovat povrch hlavy a podpořit tak opětovný růst kštice ;-)
Děkuji, že jsi mě navštívila. Potěšilo mě to.
Moc pěkné. Já mám na hlavě lysinu, ale nesouvisí to s věkem. Mám krátkou postel.
Mně už jich moc nezbývá:) A ani "lana" jsem nikdy neměl, přičemž když o tom tak uvažuju, tak by se mi to líbilo.
Líbilo se mi to, ahoj Y.
R.L. děkuji ti za tip.
Večer se kouknu na tvou tvorbu. Jsem zvědavá ;-)
Kočkodane,
S Karlem Hálou jsi mě rozesmál.
Naštějsí jsem tolik stará, že si tu jeho bleskovku vybavuji ;-))
Ale můžeš. Můžeš mě šimrat pod žebry svými žertovnými verši ....
Děkujiv ;-)
Vesuvanko děkuji ;-)
A ty ofiny, které nám mámy stříhaly za mokra a když uschnuly, tak vyskočily vysoko nad obočí ;-))
Mám pár fotek, které mě dokumentují a pokaždé jsem si tam k smíchu.
Ahoj Leraku ;-)
Moc děkuji. Od obrazotvorné bytosti jakou jsi ty sám taková slova potěší ;-)
žvatlavá dětská ofina
padala mámě se smíchem do klína.
Na každou stranu z culíků preclíky,
Moc hezky napsané :-))) TIP
Ty preclíky z culíků jsem také nosila, ale nerada. Vzpomínám, jakou jsem měla radost, když jsem si je nechala ostříhat.
Taky zdravím. S počítačem u mně no problem.
Poslechni, Dagmaran, to je až pozoruhodné jak si dokázala poeticky vytěžit téma o vlasech! Velmi pěkné příměry a obraznost. "Rybkami prstů... Žvatlavá dětská ofina... Černé vlásenky jak pražce ve strunách... a.j" Verše opravdu povedené!