Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seS otevřeným koncem...
19. 04. 2002
11
0
3652
Autor
Aki
Čůrajíce u chlíva
kopla jsem si do piva
přemejšlím teď mezi ploty
od čeho mám mokrý boty...
kopla jsem si do piva
přemejšlím teď mezi ploty
od čeho mám mokrý boty...
Materula: ono tam bylo původně "kopnul"... :o) a co máš proti liteře? mně je tam docela fajn...
hele, lidi, tak jsem to trošku poupravil, aby ten přechodník byl v cajku... tož se vás, páni češtináři, ptám - je to už dobře, nebo jsem to zase podělal? já ty přechodníky budu muset někde naštudovat, ve škole jsme to určitě nebrali, to bych si musel pamatovat :o))
no...toto!!...:-))))))))))))))))))))))))))..Aki...! **
(to chce vydat knižně pro všechny ufňukaný lidi)
Cheche, nemáš chlastat pivo - se nedivim že sis do něho kop'. *! :-))))))))
To je logický, že je to kravina - když je to od chlíva - ale pěkná T
(ne že jako pěkná kravina, ale že je to pěkný :o)
Ami: katedra bohemistiky, jo? tak proč používáš ty hrozný cizí slova, kerým vůbec nerozumím? :o))
a březen nebo duben... na bosý nohy je stejně eště furt zima :o))
Ami & Wopi: no dobře, tak jó, sem totální češtinářskej dement, z přechodníků umím nazpaměť akortát napsavši, páč ten náš už žádný nemá...
A toho perverzního feministickýho transvestitu, jak o něm píše Ami vůbec neznám, ale ti teda řeknu, Ami, radši ho znát ani nechci (se teda stýkáš s pěknejma úchylákama... :o))
A esi se do mě eště někdy budete takhle navážet, tak se na ty svoje básničky vykašlu a budete mít po ptákách!
Já snesu hodně... fakt jo... někdy dokonce i kritiku... ale co je moc, to je moc... eště jednou a nehraju :o))))
pac @ki
p.s. Ami, věřila bys tomu, že na celým území ČR, kromě Písmáka, se česky v pohodě domluvím? :o))
A bos, jo? V březnu, jo? Tý jo... :o)
Amicta_sole
21. 04. 2002Amicta_sole
21. 04. 2002Amicta_sole
20. 04. 2002Astalavista
19. 04. 2002
tak si čuchni :))
(i když u některejch bot to asi nejde...)
:))
btw. čůrajíce je množný tvar :)
Wopi: když já se tak nevohnu... :o)
a o čůrajíce vím, jenže čůrajíc by kazilo rytmus a něco jako 'když jsem čůral' by už tak hezky neznělo, bych řek... Ikdyž to v mých básničkách nevypadá, češtin my problémi moc nedělá :o)
já vim :)
to já jen tak, aby se neřeklo, že tu neexistuje kritika
je to pěkný :)
Wopi: jenom kravina... momentální nápad, žádný dlouhý přemejšlení... ale díky moc :o)