Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePták
21. 04. 2002
2
0
1406
Autor
Mikimys
24.10.2000
PTÁK
Kousky chyceného ptáka zvrací
kočka, abych ji litovala,
kdyby papoušice přilétla domů,
oči jistě by jí vyklovala.
Zavřena v ptačí kleci
na bidýlko ji lidská ruka přikovala,
aby své svědomí špinavé
potichu sobě zpytovala.
Včera jsem dočetl Proč bychom se netopili. Ještě teď cítím tu hořkosladkou chuť....
:-) Tak já jí četla až po vodě...a musím se vším souhlasit..jinak to prostě nejde:-)
Já když jel poprvé na vodu, tak byla tato kniha moje největší teoretickou přípravou a neutopil jsem se...
Přesně tak, Ofelii jsem četl už mockrát a když jsem na ni dnes narazil v knihovně, tak jsem na ni zase dostal chuť.
Jojo, mě to taky baví. A nejlepší na tom je, že mě to baví, i když ty knížku čtu podruhý nebo potřetí.:-)
Já jsem četl úvodní trilogii Proč bychom se... a kosek z Bubnů Berberů. Poprvé jsem se s ním seznámil na vodáckém táboře a moc mě to bavilo.:)
Jo jo, pan Šmíd je klasika. Z té básně mě trochu hryže svědomí, mám andulku a když si uvědomím, jak sedí na tom bidýlku... S kategoriemi si hlavu nelámej, ty nejsou důležité a alespoň takto můžeš překvapit. Zde dokonce příjemně...
Jsem ráda, že jsem tě překvapila. Pokud to v tobě vyvolalo hrůzostrašné představy o tvé andulce, tak se omlouvám:-) Jo a Šmíd je fantastickej, mám od něj přečteno téměř všechno a moc se u toho bavím:-) Co ty?
Děkuju Vendo:-) WOW! Teď z toho nebudu spát:-) Budeš mi muset říct pohádku na dobrou noc:-) Třeba tu od ŠMída. Ale to se budem tlemit do bílýho rána. Nu což?:-)
S tím zařazováním, mám taky problémy.:-) Jinak báseň trošku drsnější, ale líbí se mi. Jako ostatně vše od tebe! Tvoje spolubydlo Venda
Nojo, se zařazováním do žánrů, stylů, období...jsem měla vždycky problémy...:-)))
Nojo, se zařazováním do žánrů, stylů, období...jsem měla vždycky problémy...:-)))