Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTicho.
Autor
Nami 99
Šťourám se
takhle jednou hřebíkem v uchu
a najednou
ticho.
26 názorů
Lerak12 - děkuji moc.
Ty jsou dobé. Taky jsem je používal, ale často jsem cítil pořebu tokat.
ysslandia - děkuji moc.
Chtěl jsem se s panem doktorem domluvit, že by jsme to dali na dveře, ale nemůžu se na něj dobouchat.
aleši - u nás na ušním má pan doktor tento bubínkový čistič se zásobníkem pro šest pacientů.
aleši - u nás na ušním má pan doktor tento bubínkový čistič se zásobníkem pro šest pacientů.
qíčalko - už jsem skoro v půlce, ale narazil jsem na matematiku nebo na přírodopis. Asi tam předci jen, nějaké zbytky zůstaly. Ale to se poddá.
dramatické,normálne sa tam objavilo aj poetické zrno- veľmi pekný zvrat po úvodnej plynulej hladine.Ešte to dať na dvere orl ambulancie. Pobavilo. Trefné.
Kočkodane -svatá pravda.
A podle příhody, která se panu Smetanovi stala, vzniklo i pořekadlo :
"Jedním uchem tam a druhým ven."
A prý, jak potahoval smyčec tam a zpět, zazněly mu v hlavě první tóny Prodané nevěsty.
aleš-novák
22. 01. 2019podobného čistícího efektu se dá dosáhnout i bubínkovým revolverem...
proto se tak jmenuje, koneckonců...
Kočkodan - děkuji moc.
Asi jsem se trefil.
Ale to si neumíš představit ten klídek.
qíčala - děkuji moc.
Přesně jak říká aleš. Když mám dost dlouhý hřebík, prostrčím ho dutinou lebeční skrs a čistím obě uši najedou.
aleš-novák
22. 01. 2019q: když máš dost dlouhý hřebík, dá se to zvládnout z jedné strany...:o)