Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZevnitř a uvnitř / znamení
Autor
lucie.médea.
12 názorů
lucie.médea.
31. 01. 2019Silene: já děkuji, i za tu konkrétnost ;)
Je to bezvadný a pro mě velmi konkrétní, tak konkrétní, že se mi nechce psát nic konkrétnějšího. Velmi pěkně děkuji, že pro mne ostatní ulovili.
Autorce už vůbec! (Děkuji. Né že neděkuji.)
lucie.médea.
30. 01. 2019Dagmaram, black8: děkuji za čas věnovaný mému textu a za ;)
Ahoj Agáto, děkuji za přízeň, těší mě, že tě ještě stále baví mě číst ;) A kdo jiný by psal smutné texty, když ne já? No řekni? ;)) Ale k něčemu se ti musím přiznat, já do každého textu vkládám naději, neviditelně, ale je tam ;)
priznám sa, že sa pri čítaní trochu trápim, tie prechody z obrazu do obrazu sú pre mňa niekedy až príliš, ale som znovu fascinovaná tým ako píšeš a páči sa mi, ako tvoja tvorba motivuje k premýšľaniu. nie je to ľahko konzumovateľné a je aj dobré, že nie je. pri máloktorej básni zostávam tak dlho :-) *
ty jsi pro mě vždycky taková třešínka na dortu když vložíš dílko... chodím kolem tebe po špičkách, čtu si a uculuju se, jak kupíš obraz za obrazem ... nouze za nehty je skvělá metafora ... s kartonem do nepohody.. až je vidím a přinesla bych jim péřovou deku... pěkné, trochu smutné pro mě.... jsi prostě skvělá básnířka, která má vždycky čtenáři jako já co nabídnout :)
lucie.médea.
29. 01. 2019Páni... taky nevím, co napsat, takže poděkuji za tak fajn čtenáře ;)
lucie.médea.
29. 01. 2019Ahoj, když jsem si to četla, musím dát za pravdu, najednou jsem si uvědomila, že tam schází čas na nádech, pauza ;) tu čárku jsem tam doplnila.
Děkuji za čtení a za.
Moderní poezie, která zaujme i nás, vyznavače Skácela, Seiferta a to proto, že v tomto promlouvání na někoho i při střídání hned několika dějových situací jsou všechny obrazy civilní a přitom vyznívají jemně nostalgicky jakoby ve skryté melodii, která, ať chceme či ne, podprahově vplývá. Zajímavý je také akcent, nenápadný, ale zřetelný a významný, na, alespoň si to tak vykládám, na jakési vypořádávání se, možná s duchovními potřebami či spíše otazníky.
Snad jen jsem musel zápasit s prvními třemi řádky ve druhé sloce, tam nějak jsem si to neuměl dát do jakéhosi gramaticky schůdného tvaru, jako bych očekával čárku za slovem muže.
Ono je veľmi ťažko nejako hlbšie komentovať a rozoberať tento text. Je celistvý, veľmi sugestívny, sú tam pre mňa zaujímavé obrazy- výborná práca s výrazom, myšlienkou.
veľmi výstižné zakomponovanie : když nouze za nehty odnáší si polévku;