Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte setehu-ano
Autor
agáta5
na bříškách prstů ocelové náprstky
uvnitř těla lehkost pírek
lechtající mamuta…
skočila jsi ze stromu na hřbet jednorožce
když ostřil šíp
luk sklouzl z ramene
zabrnkal tětivou
a tys cválala správně
ke spodní vodě
zbožňovat
dané
teď vnímáš jejich nepokoje
do mořských koníků
skrz ně
a dál
jako bys na sebe navlékla předivo – vrnící chomáče útulna
štrikuješ tětivu z jiné kůže
za díru do nohy modlíš se
s převahou ženy
24 názorů
díky za zastavení... to znám, někdy dám jen tip a jdu dál... co pořád komentovat :)
Za ten prolog bych dala i metál...čtu si všechny básně, a skoro všechny se mi moc líbí. Je to už nějaký ten rok... Jenom někdy nevím, co napsat. :)
jak to dělám? hihi, no jsem přece jedna z nich... na zádech mamuta a tradáá domů :) někdy bych chtěla ten šíp do nohy.. jen na chvilenku :)) díky, Přemku, že se ti líbí, to mám radost
Matriarchát? Proč ne! Když vidím a slyším ty fluidy, tak se před Tehuano skloním. Jen jak to děláš, že ten problém převedeš tak lehce do veršů, že si člověk zpívá. Díky.
silene, jo ahááá, tak typ-ty-dám, čim-čaráá... jsem to ale zabedněnec...
sm, jj, vratť sa :))
Slavomir Mily
01. 02. 2019Ag, ale to ono kvíčalí ďouče právě tak po svojom zpívá, typ-ty-dám, čim-ča-rá... zkrátka ňákotojako sedmihláskově. :)
Marcela.K.
01. 02. 2019Nechci to rozebírat, co a proč. Mně stačí si tě číst...jo a usmívám se ;-)
kví, mamut... to je moje asociace... já jsem ta, co táhne domů mamuta - živitel :)) tak proto v básni... jj, na poetikonu mi ji rozpárali dočista .. zase po delší době jsem tam nahodila udičku a chytila se do ní sama :)))) použila jsem špatně slova asi, takle já to mám v tý hlavě poskládaný... celou bych ji dokázala rozebrat, do puntíku, co a jak jsem myslela... jako třeba ten mamut :))))) zamyslelases, to mi stačí :) polepším se :)
kví, prej tip ti dám... ještě že už nemusím nic nakládat.. jen si tak plout sama v klídku ... mladší syn se mě včera ptal, co budu chtít k šedesátinám... nemám páru.. všechno mám :))))
kočko, zbožňuju, ano, všechno!!
čudlo, evžo, kájo, děkuju... v těžký váze? hihi
Evženie Brambůrková
31. 01. 2019Mamuta jsem ještě nelechtala. Jednou to zkusím. Až ho potkám. :-) /T
:) hanele skoro! čeče, ty mi mluvíš z duše
o všechny svý bolesti silnější, ty, co mi ublížili, konejším...
kví, a zbožňovat tam musí taky bejt!!!!
Hele, na tohle témě mě ulovíš hned. Navícto mořským koníkem mi hnedle připomeneš toho zdejšího, rádodajného.
Je to stylový! Očistky pochopím v průběhu dnů, tradičně.
Případně ještě pod nickem martinez.
že-ano