Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena linkách ...
Autor
atkij
na linkách držím věty zkrátka
to uvnitř slova štědrost dýchá
k náběru děje bez pozlátka
při kterém nelze zůstat lichá
na linkách pouze konstatuji
to uvnitř slova jinak šílím
rozpínám rozměr gargantuy
zvědavou rukou pod košilí
23 názorů
Aha, jasně... to je tou mou mluvou.
Ti lidé jsou já. Stejně jako třeba atkijce předtím psáno "Tví Dražané" = opět než prostě já. (Dětská hravost.)
A že já tam toho mám asi víc, jak se mi ta všemožná slovíčka v hlavě prohánějí, bublají, nafukují, mají své tváře, žijí si zběsilé příběhy.
Nic víc. Ne kritika tvého sdělení. Jen sdělení za mě, posedlého blázna.
Mea culpa- písala som z tlf. -takže oprava- nechápem potom zdielanie ""lidé posedlí jistou konstrukční vášní by ti laskavě oponoval "
nikdy som nezastávala názor, že existuje jednotné merítko. Nevidím v svojom prvotnom komentári nejakú apeláciu na slovo konštrukcia-
,,obsahovo príde dosť ploché./ ospravedlnujem sa za výraz./ a nevýrazné. vyznieva mi to skôr ako také krúženie okolo jedného motívu s miernym zaiskrením-na konci.- "
čiže ide naozaj iba o to, že mi to prišlo pomerne málo nato, aby som si odniesla viac, ako pocit z peknej práce zo slovom. Tot vse.
Mám tam otázku? Byla to potřeba sdílet. Asi to neumím podat:). Natož prodat.
edit. kvůli nedoklepnutému písmenku
(Vždyť já také... O tom obřím vnitřním rozdílu dávky zjevného nadšení.
A to přece není neschopnost... to je osobnost. Myslím si. Každá jedinečná, unikátní, svá. A tak každý hledá zkrátka to své. Nenapadlo by mě nutit tě cítit totéž.)
Vravela som o svojom pocite.svojej neschopnosti zobrať si z textu viac.Niekedy mám vyššie ocakavania.Asi tak
yss :), nemohu a nesmím, pochopitelně, mluvit za tebe ani za atkij, tak jen za sebe, že lidé posedlí jistou konstrukční vášní by ti laskavě oponovali!
S plným respektem k autoru i neuspokojenému čtenáři.
Slavomir Mily
08. 02. 2019Som vždy v pomykove s vyjadrením pri takýchto textoch. Na jednej strane si uvedomujem zručnosť amotného narábania so slovom/ nadýchané, poetické, ľúbozvučnosť prezentovanú nábehom k rýmu /-na druhej strane mi to obsahovo príde dosť ploché./ ospravedlnujem sa za výraz./ a nevýrazné. vyznieva mi to skôr ako také krúženie okolo jedného motívu s miernym zaiskrením-na konci.-...práca so slovami vynikajúca,ale viac mi to dnes nejako nedalo.
Tví Dražané Ti rozumějí, Tónku. A jak!
Apropos, hraniční čáry fantazie... k těm bych také svedla přednášku :). (Kdo ne?) Natož k takové rozpínavosti! Která až rozezpívá.
Často, často používám, tam, kde moje duše končí, tam ta tvoje začíná... Což je mimochodem rovněž z (cizí) písničky :)).
Šátrejme si, je to, je to... dotekové.
aleš-novák
07. 02. 2019na linkách...tomu dává trochu hudební nádech...?