Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekolik je všechno?
Autor
agáta5
Jako malou mě lámali do různých tvarů
za zvuku přitakávajících
procházely domem tichý antilopy
na kopytech uvázaný hadry ze starých košil
nesly tváře
a z jejich hrudí vylétala hejna splašených ptáků
proto mám dnes tři lampičky u postele
a mý sny jsou černý pruhy springboků
Kalahari vede přes stíny v šatníku
zdí
za zrcadlo kde rovnaj všechny kosti světa
a já si zrovna dneska vzpomněla
jaký mám obrovský štěstí…
13 názorů
Marcela.K.
18. 02. 2019Hřebíček do čaje a cumlat pak ...mám to vyzkoušené ;-)
ťuky, ťuk, držím všechny palce... i ty co mi modraj... je mi nějak špatně dneska... chřipajzna jedna
Marcela.K.
18. 02. 2019:-) Když byly děti malé, taky jsem psaní chvíli "odložila". Priorita byly společné chvíle s nimi. Děti miluju a den, kdy syn s malou nedorazí mi připadá jako bez sluníčka.
Život to ale opravdu mění... vypadá to, že už zase budu jen babička . Mám z toho radost.
jj, tomu dobře rozumím.. když hlídám vnuky, tak to vůbec neotvírám :) a pak dva dny relaxuju. Máš můj obdiv, je to krásný, ale řehole... když už má člověk odpočívat a začít se realizovat... njn... člověk míní, život mění...
a děkuju :)
Marcela.K.
18. 02. 2019Tvoje obrazotvornost a nápaditost je opravdu úctyhodná. Navíc mě bavíš...jen musím mít klid a náladu, abych s tebou mohla posedět ;-)
S vnučkou za zády to nejde a když muž čučí na TV tak taky ne. Mám blbě umístěnej pracovní stůl s PC - v obýváku.
:)) ale není co, ty to umíš taky a někdy líp... jsem si tě pročítala minule :)
Marcela.K.
18. 02. 2019Donutit skákavou antilopu, aby potichu procházela domem a pak chcípla za skříní...to umíš jen ty! Pokolona ...smekám...závidím?
kočko, no já nevím, ale líbí se mi to (ale taky to může bejt Erbenova klika cvakla, dveře letí...)
evžo, tak kliky není nikdy dost :))
teda vy jste mi tu báseňku pěkně zkritizovali :)))))))
Evženie Brambůrková
14. 02. 2019Klika je dobrá a může se hodit. :-) /T
gabi, ještě jsem to nespočítala :))
silene :) no nemám já kliku :))
děkuju
Všechno je všechno a přes to neškrtne pruh.
Smutný a nádherný, nádherně smutný i v naději. Asi bych mohla napsat něco lépe vystihujícího mý pocitoví i tvý pružení, ale kdo by to dneškem po mně moh chtít?
gabi tá istá
14. 02. 2019ozaj, kolik? :)*