Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serafička
Autor
Dagmaram
dojíždí odpoutaná
studuje stojany
pokaždé,
číselníky načítají čas
který tam nechce stát,
očima klouže
tam a zpátky po hadici
neschopna se ujistit
že tankuje správně,
získaná nervozita
která přišla s vrozenými
indispozicemi,
několikrát vrací pojistku,
apatie k naskakující částce
Cvak
vytahuje pistoli
a čichá k prstům,
jsou cítit benzínem
zase,
pár bankovek obličeji za pultem,
usedá a poutá se za jízdy
usmívá se
čeká ji bezstarostnost
dokud zas nevyčerpá
13 názorů
A já zase rád riskuju a užívám si to . Lidi mi psali , že se bojím dát do Gořiny soutěže básničku , tak jsem ji tam dal aspoň dodatečně ( Papír a kámen) . Určitě mě bude zajímat tvůj názor at´už klidný a opatrný nebo výbušný .
I když je člověk hodně opatrný , jednou to může udělat BUM .Proto je možná lepší nebýt až tak ustrašený a vystresovaný a užívat si život i jízdu . Za básničku tip .
Ysslandia, opět zásah ;-)
Já jsem tam ty čárky měla, a teď je tam na doporučení vracím, aby to lépe klouzalo.
A možná, že by jich tam klidně mohlo být ještě méně, aby to svištělo.
Nejsou gramaticky správně, ale to myslím není podstatné.
Ahoj
;-)
Leraku, ono to vlastně o tom čase je, není to dávno, co jsem na svůj web napsala "čas měřím na nádrže benzínu"
Díky za zastavení, těšíš mě ;-)
volný,..možno škoda tých veľkých písmenok na začiatku riadkov a bodky, má to takú tendenciu "vracať", stopnúť, možno by bolo do budúcna lepšie podčiarknúť plynulosť bez tendencie novej vety-ak to nie je nevyhnutné. Inak asi ten tvoj lepší text, aj napriek pomerne statickej opisnosti, vyskakujú tam pekné obrazy. Takže si odviedla dobrú prácu.
Neotřelý námět + zpracování, a volný podle mne určitě...ještě :-)
Číselníky načítají čas,
který tam nechce stát.
+ pistole - zaujalo
Originální téma. Napřed jsem myslel o "čase" a najednou... Pěkný to máš!
Evženie Brambůrková
01. 03. 2019Kdysi jsem u staré škodovky měla problém s otevřením nádrže. To se s lepšími vozy vylepšilo a od té doby, co umím číst, zvládnu i sama natankovat. :-)))