Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa ten den mezinárodní...
Autor
Muamarek
Jenom den v roce že se připomíná
čím vším si žena lásku zaslouží?
Jenom den v roce? Čípak je to vina?
Každý den žena slyšet zatouží
čím že je cenná, výjimečná, jiná
a že je někdo, komu záleží
na ní a na tom, co ji obepíná
že při ní bude v každé zátěži
Někdo i jediný den ženě dluží
poklonu, obdiv, malinkatou růži
bez řádné péče láska nevzkvétá
Květina uschne, když se nezalévá
bez slunce, vody nedozraje réva
nenechme lásku zmizet ze světa…
22 názorů
To ano . Napsal jsem dvě haiku o větru , ale jestli je zveřejním , nevím . Zabývám se ted´ hlavně volným veršem ve stylu Minimal art .
Asi to tam pěkně řádilo...
Zas to může být dobrá inspirace pro básnění :-))))
Zdravím do podůří :-)))
Marku ,
taky přeju pěkný den . Po noční vichřici jsme se ale tady u nás v podhůří vrátili do zimy .
Okamžiku, a2a2a, Čudlo, Musaši, Fialko, Jitko, Štírko, Diano - díky Vám za Vaše milá zastavení a komentáře,
mějte se krásně a pěkný den :-)))
Irenko,
No, to není ideál; ale skutečnost. Ten verš jsem si vypůjčil od svého žáka. Byl to spíše slaboduchý chlapec a i dnešní jeho život není jednoduchý. Kdysi měl za úkol napsat slohovou práci na téma moje maminka. Psal, jak maminka pracuje v zemědělském družstvu a chodí domů unavena, že má ještě dva sourozence. A poslední věta zněla doslovně: moje maminka je hezká, i když je unavena. Mnohokrát jsem si na něj vzpoměl. Měl problémy na učilišti s učením, měl propadnout, a já jsem rád, že jsem se díky tomu, že jsem na učilišti působil, přimluvil a kluk prošel. Zůstává pro mě příkladem citlivé duše, která navenek vypadá, jako by se proti ní celý svět spikl a podle toho se chová.
Jsi pozorný a těch děvčat, co si to zaslouží. Takže pro vás malé haiku
Vyzvednout děti
rychle navařit
a večer pořád krásná
Tak, Štírko, předávat si radost každodenní - a nečekat na nějaká předepsaná výročí...
Díky a pěkný víkend :-)))
Marku, nemohu,než pochválit... a způsobovat radost a předávat si to dobré... to by měl být kodex života... a každá příležitost... i obyčejný "všední den"... je dobrá...
Goro, Kočkodane, Musaši - díky za zastavení :-)))
Kočkodane - jak by mě u Tebe taky mohlo :-)))
Musaši - to jsem rád...
Hezký víkend všem :-)))
Po formální stránce je to napsané dobře a je hezké , že si tady někdo uprostřed těch neustálých hádek a konfliktů , které poslední dobou neberou konce , taky vzpomene na aktuální svátek . Tip .