Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senesnadná odpověď na otázku
Autor
Josephina
mám brát
kočce
živou pištící myšku
na hraní?
(před chvilkou ještě pištěla,
teď už ji sežrala,
tu malou myšku,
a zapila mlíčkem)
15 názorů
Jde o to, jestli by tvůj mazlíček přežil v přírodě bez jatýrek. A ještě víc jde o to, jestli bychom přežili my všichni. Kdybychom neměli konzum.
Tak to je. Možná jí chybělo maso namísto piškot. A především patří ven, na plný úvazek. Ale i myš měla šanci. Je to kruté ale spravedlivé.
Evženie Brambůrková
12. 03. 2019Kočka je šelma. Má svou přirozenost a na lidi kašle. Myš je její potrava a někdo jiný zase myší. To je příroda a vy ji kočičími granulemi nezměníte.
Mala som kocúra,ale to nebol kocúr, ale nešťastie a trest v jednom. nejaká zvláštna mutácia tigra a sliepky.Cvičil so mnou, ako sa dalo.,a keď sa na mňa zašľabil- ako by vravel- každému, čo mu patrí. hrôza.
Toho už nenahradí nič, takže som bez akýchkolvek zvierat.Toť môj príspevok do diskusie.
Ruža z Moravy
12. 03. 2019Těžko radot,. když aše kočky sežerou případně je mouchu, kterou se jim podaří chytit. Žijí v bytě, jsou čistotné, takže podobné dilema neřeším..
Téma je to ale přirozené- ber to tak, že kočka se s ničím nepáře...
je to zvláštní pocit ... je to krutost? ... nebo jen život? ... pro mě otázka hamletovská, pro kočku konzumentská ... má plnou misku sušenčiček