Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(pavučina)
Autor
Lnice
pavučina se chvěje
osm oček v rohu
pozoruje vysavač
----
pavučina se chvěje
pavouček v koutě
pozoruje vysavač
19 názorů
ja som mala zážitok s vnučkou:
Dcéra mala povinnosti. Bola som miesto nej strážiť štvorročnú vnučku a dvojročného vnuka. Čas som trávila celý deň s nimi, avšak po čase som musela ísť na WC. A za chvíľu vnučka pribehla s tým, že "Pavúk je tu!" a vysvetľovala, ako veľmi sa ho bojí. Hovorila som jej, že nech chvíľu vydrží, prídem, nič sa nestane, nech ho nechá tak a nech si ho nevšíma. Odišla, ale v zápätí pribehla opäť a oznámila, že "Dala som naňho hrnček." Pochválila som ju a snažila som sa veci urýchliť.
Keď som prišla pozrieť, čo sa to deje, našla som pavúka prikrytého na zemi maličkým hračkárskym hrnčekom, ale to nebolo všetko. Pod hrnčekom a medzi podlahou a a pavúkom bol vsunutý WC-papier.
A Saška mi vysvetľovala ďalej, ako veľmi sa pavúka bojí.
Tak ja neviem, ako to tá krpaňa moja milovaná zvládla, keď sa ho tak preveľmi bála. Ale zvládla niečo, čo nezvládne hooodne dospelých: Ja som potom pohodlne preniesla pavúka s hrnčekom a WC-papierom do záhrady na trávu von. A ani pavúkovi sa nič nestalo, bol zdravý, nepritlačený hrnčekom ani náhodou, rezko sa rozbehol skryť. :)))
díky za čtení.-)
no, pavučiny vysávám, ale pozorně se dívám, jestli tam nesedí v koutě pavouček...a když jo, přivřu oko.-)
gabi tá istá
13. 04. 2019kto vyhral? :)
Evženie Brambůrková
13. 04. 2019Musíme dávat pozor. Když je najdu, stěhuji je do skleníku. :-))) /T