Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJarní pentagram
Autor
Oldjerry
***
letošní březen
pomněnky a fialky
mají zelenou
na staré jívě
v barytónovém timbre
pracují včely
jabloňový květ
ještě ani netuší
co je calvados
sakury v řadě
jak v labutím jezeře
zuly piškoty
sakury přes noc
shodily krinolínu
trávník z červánků
16 názorů
Hezké, pravda, skutečně velice podobné haiku, dokonce jsou mi trochu povědomé, jakobych je už někde četl (:-D, (možná proto, že jsem napsal velice podobná přímo na zahradě a při pohledu z okna na stometrovou alej sakur v naší ulici). Co se týče haiku, nebylo obvyklé, že by popisovala nějaký děj - spíš jen obrazy - je to český zlozvyk vyplývající z obcházení jiné stavby staré japonštiny. Já taky někdy ujedu... Ale jako cvičné etudy je to docela zdařilé...
Radmila Marie
14. 02. 2021Ó sakury a Újezd... mimopražským tají se dech... brzy to bude... děkuji, RM.
CarverIsBack2
20. 05. 2019Umbra and Phil - děkuji za souhlas, zejména za provedení zvlášť přijatelným způsobem...
Všem děkuji za slova i tipy... ponechám neotevřenou diskuzi proč to je a proč to není haiku... 5-7-5 je sice má oblíbená a mnou dodržovaná stopáž, ale není to atribut... jedná se o ostatní atributy a to bych se v některých případech asi trochu hádal.