Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3. KRYCHLE - výsledky jsou tu!!!
Autor
krychle.krychle
I přes šibeniční termíny se do soutěže přihlásilo celkem 6 autorů. Ti dohromady v čase uzávěrky nasbírali 34 tipů, z nichž největší podíl, a to celkem 11, dostalo
dílo č. 4 , které do soutěže poslala Lnice.
další díla v pořadí, jak byla přihlašována, jejich autoři a bodové hodnocení:
dílo č.1 autor Lerak 12 , 2 tipy
dílo č.2 autor Muamarek, 8 tipů
dílo č.3 autor K3, 8 tipů
dílo č.5 autorka Gora, 3 tipy
dílo č.6 autorka bixley, 2 tipy
(červeně napsané texty jsou klikací)
gratuluji vítězce, všem soutěžícím děkuji za účast, všem čtenářům děkuji za čtení a hodnocení. Brzy na viděnou.
Vaše KRYCHLE.
jakékoli připomínky k soutěži, nápady na zlepšení nebo věcnou kritiku pište sem do komentářů nebo do zpráv.
12 názorů
krychle.krychle
07. 05. 2019Tak příště.
krychle.krychle
06. 05. 2019příště vám dám víc času, teď jsem chtěla postihnout ten májový volnější týden. díky všem za aktivitu.
Milá krychle, bylo to příliš rychlé:-), i tak za soutěž děkuji a Lnici gratuluji.
děkuju:-)
děkuju všem zúčastněným, protože není důležité vyhrát, ale...:-)
děkuju krychli za organizaci a příště přeju ještě více účastníků a čtenářů:-)
krychle.krychle
06. 05. 2019K3: význam té věty : buďte ve střehu.
další kolo bude někdy v červnu, podrobnosti se dozvíte včas.
Lnici velmi gratuluji,
také se mi její báseň líbila.
Děkuji všem, kdo mé dílko tipovali a dík patří i organizátorovi za milé povyražení :-)))
Pěkný den :-)))