Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStudený máj
Autor
Umbratica
V opuštěných zahradách
prší na plastové stoly
story se vrátila za zdi
tušíš ji v oknech která svítí
do perlových závěsů
Studený máj
má splihlá mávátka
a třepetalky přilepené k žerdím
Výkřiky bez ozvěn
pohltí šum
němého filmu
s kočárkem na schodišti
kodrcajícím níž a blíž
k rozvodněné řece
Básníci v obavách
plní své archy
živočišnými slovy
21 názorů
Knihomole,
když se ted´ podívám z okna knihovny, taky se ptám, jestli třeba nepřijde potopa.
Diano,
to je pravda, ale mně ted´ kvete sposta azalek a rododendronů a tak nějak není kdy si toho užít.
Evženie,
máš pravdu. Kdysi bývalo na prvního máje většinou ošklivě. Ale zase v posledních letech se zase zdálo, že bude léto přicházet už v dubnu. Letos vypadal březen chvílemi jako květen a ted´ zase vypadá květen jako březen.
daddy,
včera už se u nás chvílemi sluníčko ukázalo, ale dnes už je zas tahle básnička aktuální a já se bojím, že bude asi aktuální až do konce měsíce.
Karpatský knihomoľ
07. 05. 2019Najviac sa mi páči záver Básníci v obavách plní své archy živočišnými slovy.
Evženie Brambůrková
06. 05. 2019Když jsme chodili do průvodu, sněžilo. Skoro vždycky. Ale pamatuji ještě, když šel průvod přes Karlův most a to bylo pěkně. Byly mi 3 roky. :-)))/T
Eu,
díky. Jsem ráda, že básnička působí příjemným dojmem, ale když se kouknu z okna, tak to moc příjemně nepůsobí.
Díky za tip, Goro.
Ještě včera ráno to u nás vypadalo, že bude potopa, ale po desáté hustý liják ustal a od té doby už je jen zima jako v březnu.
Díky, Lnice.
Včera u nás bylo přes den maximálně sedm stupňů, dnes, už ted´ je osm - takže pokrok. Ale od zítřka už to má být trochu lepší.