Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV bare
Výběr: Lyryk
23. 04. 2002
19
0
3819
Autor
_iris
V obarení reality
za odhalenie sadáme.
Vyberáme zo slovného lístka :
pestrá ponuka chutí života,
rôzne ceny farebných spomienok.
...slzí sliz
...tequilla trápenia
...slabomodré snívanie
Hrajú nám ilúzie,
husté trosky nás však pevne zvierajú vo svojom objatí.
...večer v rytme porozumenia sa môže začať...
dik, plysacci a o to viac, ze je to pisane len pre par ludi...super, ze aj vas oslovilo...
:)
rád jsem čet´
díkZiggy - tohle bych taky do plyšklubu určitě vybral... :))
TIP ! °)
... moc moc moc a
ať si to přečtou i plyšáčci
(klubová záležitost srdce
toho pod mým ve mně)
dala som ako vzdy, este aj teraz citim... ale dala by som si . . . (hned nieco ine a rozhodne nie tekute)
pravda je aj tak vo vine, velmi posobive, najblissie ked zajdem do baru, necham sa inspirovat...
wou...ja...tieto slova som si musel pozicat...lebo vlastne NEMAM SLOV...musel som to po ma li nky citat...je to
proste na to slovencina nema vyraz...asi z toho zomriem...mas takych kuskov viac ??? prosim posli mi na mail : ondy@centrum.sk
Suzette - ja som skor pivny typ...tak si daj, ked pojdes! a poriadne!!!
Stanno - ved dychaj zhlboka, v mojom bare je zomieranie zakazane!
dakujem vam velmi pekne!!!
Myslim, ze poetika našich hráčov má veľa spoločného.Ten tip ti opätovne vraciam!
Ty kokso!!!:))) Super, ja nevladzem nic ine k tomu dodat. Huste trosky, rytmus porozumienia, slovny listok atd, vsetky tieto slovne spojenia su uzasne, originalne, trefne...Uz sa tesim na najblizsiu seansu v bare!:))
A jeden tipovy usmev posielam****:)))
DO KLUBU!
je mi blízka takáto poetika, prideľovanie iných významov ináč bežným slovám, zmeniť určitý typicky žánrový slovník (barový) na poetické vyjadrenie situácie.
T.