Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezápisek z modrýho nebe
Autor
agáta5
1. jeden čapí
Když sletěj všichni andělé
nakupí se v jednom domě
pak přetékají zásuvky modrými provázky
a podlaha vlní horkem
když hladí mý peřiny
zdáš se mi
v bez(s)vědomí hladkej
jako když dlaní
kuřátkům
voníš utrženým zvonkem
kovově naléháš přes hrnek do zdi…
1. dva sloní
studenej krok se vrací
k létu
ke všemu horkýmu v nás
sklepáváme stopy Donikam
2. tři slepičí
bůhvíkam zamíří příště
snad k pevninám přepevným odhodláním kuřátek
a zatím
nebe peklo ráj
31 názorů
Mám někde knihu Slepčí polévka...je to prej antibiotikum, ne kniha, vývar... ráda četla...
Evženie Brambůrková
07. 06. 2019Pěkně hravé. /T
Myslím si, že ráj se rovná slepičí polévka. Má přiímo antibiotické účinky... :)
ptíčku, ha! Jestli ty nejsi specializovaně povrchní? Máš zasednuto na povrchy, zdá se...
Není to nějaká povrcha? Éé, chci říci porucha?
Hmmmmm, zamyšlený smajlík. Takový poetický nebe je vlastně nafouklá bublina --- povrch má.
Jsou to jen relikvie uctívané pár relikviemi, třeba mnou. Tys čupr kuře, nemáš jich zapotřebí, tudíž to s nimi měj klidně kdo s koho, jednoznačně jsi s to se bez nich obejít ---
tyhle národní vzpomínky na čtvrtej pád žeru víc než Čtvrtý obratel!
tyhle komentáře by měli dostat výběr!!!
s povrchu pryč je hrozný, páč tyhle výjimky S pravopisu nemám ráda :))))
A už vím! Svedu to na nezbedu, Agáta za to může --- zato já, přísně vzato, se na to můžu vys..., abych se hned nato neztrap..., éé, zasněně neztratila ve výkladu zápisku jako tuhle ve výkladu naší galanterie.
I já to tak brala, že je z povrchu pryč, když kuřátka ometaj kuřákům s ubrusu sklepnutej popel. Je to ovšem tím, že sama jsem silně zastaralá.
Vida, na Dostojevského jsem ani nevzdechla. Svedu to na sklerózu anebo ze skla rozum?
ne.. zápisek s modrýho nebe :))) zápysek by snad nenapsal ani debyl ne? :)))
kví, no prostě nebe peklo ráj :))))
goro, hračičky a to je fajn... než přijde nějakej chytrolín :))
goro, jj... :)))
holky, to mám ale radost, že se vám líbí :) jsem trošku do egila.. on plesnivej já nebeskej :))))