Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo si snad dělá srandu
Autor
Nami 99
V koupelně už tři týdny kape kohoutek
a ona mě podvede s knihovníkem.
35 názorů
sirup a lišaj - děkuji moc
Hledal jsem a hledám dále,
nenacházím chybu stále.
To rčení babička používala, když byla třeba krásně bohatě rozkvetlá třešeň a vypadalo to, že se jich hodně urodí..
Já jsem to myslel tak, jako že knihovník má malýho.
Vávru jsem nemyslel. Ten už byl otrávenej z Maryši.
Král Lávra měl oslí uši.
"Ach padl los padl,
Letos Kukulín,
bude holit krále,
staré vdovy syn."
Kočkodan - já nevím, s tím vzhledem. Moje babička vždycky říkala :"Hodně do očí, málo do huby."
A s těma oslíma ušima, si doufám rozumíme. Myslíš krále Lávru samozřejmě.
Silene - děkuji moc.
Tak ty myslíš Hani, že mně už má přečtenýho a knihovník je něco jako druhý díl?
blacksabbath
07. 06. 2019to ale máš smůlu.:-))..............*/*
A to je přece nabíledni, co tím paní vzkazuje amatérskému literátu!
Nedovtipa jeden, trumfla ho ve smyslu pro humor :)).
aleš-novák
06. 06. 2019sousedovic kohoutek už z toho vedra skapal.
Antonín Kapek, by vyjádřil svůj názor na problém a instalatér by mu řekl: "A nsjseš kapku blbej?"
Kočkodan - děkuji moc.
Aby toho nebylo málo, knihovník se jmenuje Kapoun a instalatér Venca Kohoutků bydlí naproti přes silnici.
agátko - děkuji moc - není poblíž nějaký mounfilďák? Třeba pekař se teďka moc nehodí.
Jenže parohy se shazují až někdy napodzim a já si něma přes léto přes léto propíchám bazén.
Je to začarovaný kruh.
:) já to mám horší, novej bazén, a ráno byl prázdnej... někde je ďoura!
nějaký parohy, pche... ty shodíš nebo rozchodíš :)