Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHAIKOPOKUS (69)
Autor
Odettte
Odjela pouť –
z fotbalového hřiště je zas
fotbalové hřiště
8 názorů
snake - pěkně! šest řádků o třech řádcích... před haikuisty vždy smekám.
Magdalene: Samoúčelné opakování, stejně jako samoúčelné plýtvání prostorem, samozřejmě není na místě, nicméně o to v tomto textu nejde. Naopak pokaždé, když se v tomto textu objeví fotbalové hřiště, je to z důvodu aktualizace - konkrétně druhé fotbalové hřiště zcela absurdně aktualizuje původní představu fotbalového hřiště, a tím aktualizuje i perspektivu čtenáře, čímž vzniká zcela živá komika.
Nemám tolik zkušeností s haiku, ale opakovat slova v tak krátkém textu, snad ani není haiku. Sorry....
Má to dva atributy haiku: má to vtip a tři řádky. Obraz je to částečně a děj v haiku obvykle není vítán - řkněme však, že zde se dáchápat jako časový údaj, určující slovo. Dám tipa,. ale sám si nejsem jist...
Opravdu se u Tvých textů bavím... Moc se mi tu líbí ta do očí bijící triviálnost postřehu - trivialita ad absurdum.