Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA nebo ne
Autor
Philogyny
Uchytím se v každé půdě
pitná až do úhoru
(tam často zpívám, bezhlesně)
a když mi na hlavu spadnou hory s nebem
přitluču zpátky nosný mrak
někdy z něj prší
cizí poryvy
nevím co s nimi
mám mokrý polštář a
vyhledávač Google:
Pošli špunta do školy
Vedu s ním monology o hovniválu a jeho kuličce
po siločarách země před sebou tlačím vzdělání
Moje dlaně do jejich kulatých zad
bez sentimentu svíčkových bab a jiných komplimentů
jsem dokonalé slovo boží
v krajkovém prádle Chanel
(Cha cha)
Tak nalej pravdu
do kanystru všech marných souloží a podpal
A nebo ne
20 názorů
To že jsem napsala? Pošli špunta do školy. Podávala peníze i na dárky. Naposledy na vánoce bylo ticho, jako bych neposlala nic. Ani fotka, v dopise se o ničem nezmínil. Myslím si už svý. Já, přestala jsem věřit.
... .
((Je vidět, že měl bych se probrat Tvým podpalubím... :) ))
Dokonalá báseň, hlavně ta ostře sarkastická část s kanystrem je hodně originální a fakt mě pobavila :)
Velice oslovuje... kdysi jsem se donutila pro ostatni zjednodusovat- pod heslem”ja muzu mluvit ci psat tak, aby to kazdy chapal)... hloupe heslo...ztraci se osobitost...a ted vidim, ze rada ctu zivot takto popisovany... Diky.
Nad slovem pravda jsem strávila hodně času. Je to filosofie a bezpočet popsaných i nepopsaných stran... děkuji. :)
pro ysslania
Nechtěla se moc rozepisovat, odkaz je Pošli špunta do školy...
A možná by to nebylo ke škodě, třeba nás bude víc. Protože, vzdělání je nejvíc.
Děkuji za přečtení a úvahu... :)
pro ysslania
Nechtěla se moc rozepisovat, odkaz je Pošli špunta do školy...
A možná by to nebylo ke škodě, třeba nás bude víc. Protože, vzdělání je nejvíc.
Děkuji za přečtení a úvahu... :)
Ale co je "pravda" ? Je větší pravda v nás(pravda - pocit) než pravda mimo nás(například idea ) ? Tip.
atkij to vystihla presne, tá stredná pasáž- ten G- trocha "vyhadzuje " čitateľa zo sedla. Keďže asi práve ten G. má pre teba istú osobitú hodnotu v rámci tvojich rozhodnutí / prečítala som si komenty / tak možno taká malá chybička- asi to bolo treba dotiahnuť k tomu,aby to bolo citeľné aj pre nezainteresovaných... / jednoducho, aby sme hneď pochopili, prečo ten G. tam je..../ to je asi iba tá jediná pauza,ktorá sa v texte objavila. V tejto polohe ti to pristane.
Pro atkij
Tam mi umřela máma a já adoprovala čtvrté dítě. Teď mám tři kluky a dceru. A tak to bude napořád.