Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se4.KRYCHLE - výsledky jsou tu!!!
Autor
krychle.krychle
I přes úmorná červencová vedra čtenáři četli a hodnotili díla v naší krychlové soutěži. Času na hodnocení bylo hodně, myslím, že až zbytečně moc, příště trochu velkorysosti ubereme.
Ale k věci: z pěti zúčastněných básní se na prvním místě umístilo
dostalo od vás celkem 8 tipů, a teď už můžeme prozradit, že jeho autorkou je Lnice. Krychle gratuluje a těší se na účast v případných dalších kolech.
dílo 2 dostalo 4 tipy, autorka atkij
dílo 3 dostalo 5 tipů, autorka atkij
dílo 4 dostalo 4 tipy, autorka Gora
dílo 5 dostalo 2 tipy, autorka Alegna
Soutěžní díla si už můžete vyvěsit na svých vlastních profilech, jestli tedy chcete.
Jak vidíte, toto kolo bylo ryze ženské (Muamarku, to je výzva!). Děkuji všem autorkám za aktivitu, děkuji všem čtenářům za komentáře a tipy a těším se zase někdy na shledanou. Užijte si druhou polovinu prázdnin co nejlépe.
krychle vaše
10 názorů
Přečetl jsem si všechny až nyní, všem jsem dal tip a byl jsem mile překvapen úrovní, ačkoliv po uveřejnění nicků autorek zas tak překvapený nejsem. Soutěžních textů sice málo, ale zato ke čtení.