Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVosa
Autor
Marcela.K.
16 názorů
Marcela.K.
29. 08. 2019jj...alá meruňkový, nebo třešňový, jahodový, borůvkový... prostě ty nejlepší, co umí uvařit jen babičky ;-)
Jabkovy knedliky... asi ala merunkovy? Parada. Dala bych si na ne cukr se skorici a polila maslem... t*
Jabkovy knedliky... asi ala merunkovy? Parada. Dala bych si na ne cukr se skorici a polila maslem... t*
Marcela.K.
07. 08. 2019už jsi ji vygůglila? apkový knedlíky jsme snědli a štrůdl je v troubě...celkem 4...dva pojedou zítra do Prahy :-)
Marcela.K.
06. 08. 2019mě se teď nejspíš rojí pod střechou přesně ve špičce... ale to je daleko, tam ani nedosáhneme... tak uvidíme, co z toho bude nakonec ... teď stojí lešení, zkusím říct zedníkovi, aby tam něco nastříkal a do tý skuliny nastříkal pěnu.... uvidíme, radost z toho nemám! Jinak mám o jedný vose povídku - Kamila se jmenuje , ta mi tenkrát dala!
Marcela.K.
06. 08. 2019agátko, já také ne...a nakonec ji včera zabil děda. Teda jestli to byla ona :-) potupně - plácačkou na mouchy. Každý to holt nevydrží ;-)
...hi hi hi...já jsem se předevčírem ohnal po mouše která mi sedla na holou nohu,a teprve až jsem ji plácl jsem zjistil,že je to vosa...naštěstí mě nepíchla... :)
Nojo, také to znám, když v nevhodnou chvíli obtěžuje hmyz - jedna ztrácí nervy :-)))*
Marcela.K.
05. 08. 2019:-)))). TIP Proč vosa bodá? Ona se jen brání, ale sama od sebe agresívní není. Nejednou jsem si nechala lézt vosu po ruce a nikdy mě nebodla. Samozřejmě jsem ji stále sledovala. Také jsem pár "dobanců" dostala, a to, když jsem o vose nevěděla a sáhla na ni. Problém je v tom, že vosy lákají sladká jídla a ovoce...