Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesejmul jelena
Autor
atkij
sejmul jelena
každému jednu porci -
myslivecký dort
15 názorů
dort pro myslivce -
nejdřív sejmul jelena
a rozkrajuje
To byla první verze, ale přišla mi jalová.
Námět k haiku zřejmě nehodí. Často mě zaujmou věci, které nechávají druhé vlažnými a naopak. Ztracený případ:)
Ale ten dort s jelenem v patře
byl luxusní a moc dobrý:)
Tak jsi to tady všem (většině) poměrně zašmodrchala, ale je to dobré až na to, že tomu chybí TEN haiku - určitě částečně. Ale jak píšeš..."dort zůstává dortem" (nebo tak nějak) i kdyby se mělo jednat o těhotnou krajinu.
Ach, milý Radovane, nemám slov:)
Český jazyk se svou mnohovýznamostí / včetně slověsa "sejmout"/ mi prostě zavařil. Navíc jsem na sladké.
Všem díky i za následující komenty.
Nedošlo mi to, protože sejmout jelena se rovná zdemolované auto a gratulace ku přežití, pokud to tedy nebyl tank... :)
Radovan Jiří Voříšek
29. 09. 2019dost dobrý
PS kvůli této příležitosti vozím v autě kudlu a velkej igelitovej pytel (samosebou jelen je moc velikej, toho raději nepotkat)
Z mého pohledu se zde autorce zadařil hubertský kousek v hájku, kdy pověstnou třešinkou na dortu učinila první řádek.
Třetí je třešinka na dortu... po drsném /falešně drsném/ prvním dopřáváš...
:))) se mi ulevilo! - tzn. že jediný kolaps v tvé kruté básni by mohl být způsobený hyperglykemickým šokem? :D dostalas mě
Díky za vaše obrazy. V haiku by měl být strom stromem. Tudíž i dort dortem. Krutá atkij, co si počneš?:))
Kdyby tam bylo střelil nebo skolil, tak bych to brala. Mám k jelenovi, jako ke zvířeti, respekt. Úctu.
Dort jako ortel... :)
Babka Helena
(i staří bývaj borci)
zvládá nejen Word
Po prečítaní sa mi vybavil ako prvý prívlastok neortodoxné. Zaujímavé a to je fajn.
Jako senjru pěkné, aktuální... založené na situačním momentu - i "dort" jako metaforku beru :-)