Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejsem zamilovaný
Autor
DN
Byl jsem tak unavený z hledání pocitu zamilovanosti, že jsem prospal půlku z těch dvou let.
A teď, když je konec.
A když není co ztratit, už se nemusím přemáhat nebo ze sebe něco dolovat.
Cítím úlevu, že je to pryč.
Že jsem tady sám za sebe.
Možná nejsem stvořen k tomu někoho milovat a možná to zkrátka nešlo s tebou, ale to je fuk.
Prožiji tenhle týden, tenhle měsíc, tenhle rok, jako každý jiný s vědomím, jak daleko jsem došel.
Jak tvrdě jsem na sobě pracoval a čím vším jsem si musel projít.
Pokud nic necítím, tak zkrátka nebudu nic cítit.
Už se nehodlám do něčeho šroubovat.
Pustím tě k zemi, jako jsem pustil ty před tebou.
Najdu druh lásky, který není tak náročný.
Smířím se sám se sebou, stejně jako se všemi věcmi a lidmi, které nemůžu změnit.
Budu pokračovat po vytyčené cestě.
Ponořím se do teplé vody a rozpustím prázdno.
Mrzí mě, že jsme k sobě nepasovali.
Mrzí mě, že jsem tě nemiloval, a přesto pokračoval v našem vztahu.
Ale poprvé v životě nepotřebuji být zadaný, abych se cítil šťastný a kompletní.
Nebýt tebe asi bych k tomuto poznání nedospěl.
11 názorů
Thea v tramvaji
02. 11. 2019Mi se to líbí... plno pěkných momentů. Chápu :)
Hezké vyznání. Líbí se mi na tom,že o dané věci přemýšlíš a dokážeš ji dešifrovat a popsat! :)
Jo, budeš se s tí mprát. Něco nejde ani napsat, ani vykřičet. Nejde dělat nic.
Na tom něco bude. :D Momentálně se ve mně mísí dost protichůdné pocity, ale to už tak bývá... :D
Píšeš i v budoucím čase. Pokoušíš se přesvědčit sám sebe. Tak mi to přijde.
Láska bolí.