Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI budoucnost je minulost
28. 04. 2002
6
1
2368
Autor
Knihovník
Dnešek pro zítřek,
už nikdy víc.
Zítřek schovat pro minulost,
tak já nechci žít.
TADY A TEĎ - POZOR !
Všechno si promyslet to je jasný,
Zítra příjde minulost
a já jí dám pěstí ...
1 názor
no, myšlenka, že zítřek pro minulost - ne, je mi více než jasná, nicméně... zpracováno poněkud... svérázně :-)
Já jsem se tedy taky pousmála, ale hlavně proto, že se mi to tentokrát líbí víc než jindy, víš? *
no, ani nevim, jestli mám bejt rád, že to říkáš, ale to nebylo bráno jako humorná báseň, spíš jako zoufalá ...
nechtěla sem tě urazit, myslela sem to v dobrym, navíc já mám trochu zvrhlej smysl pro humor :)
v pohodě, nejsem vůbec uražený - ok, no, když už to na tebe nepůsobylo tak jak jsem to psal, tak si se alespoň zasmála a i to považuji za (sice nečekaný, ale...) úspěch :)
Astalavista
28. 04. 2002
Astalavista -
Alespoň, že to .
No jasně, můj nešťastný pravopys ... ;)
časem to snad vychytám ...
Mam pred sebou krasnou minulost, uz se tesim, az na to vsechno budu vzpominat...! Nekdy vzpominam dopredu a zivot se vzdycky nejak podridi :-))) ani nemusim rozdavat rany pesti...!!
*
Katerina -
:)) Pěkně řečeno, koukám, že máš štěstí ;) - ale přecejen, lepší je -Prožívat- ,než -vzpomínat- nemyslíš ? ;o))
no prave, to chci rict :-))) jenze zivot plyne takovym fofrem, ze cloveku nezbyva nic nez par mlhavych dojmu, ja treba nemam cas ani na to abych si psala nejaky denik nebo aspon fotila a ty dojmy jsou cim dal mlhavejsi.....