Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlack horse bar
Autor
Oldjerry
*
Mocca?
OK!
10 názorů
Kočko - jo : já si myslím, že to jméno ulice bylo primárně odvozeno od »velemoudrých« keců v té hospodě...
Nami - ale jo - takovýcghse nechá najít hafo.... čeština je nejen bohatá, ale i tvárná a když má někdo trochu fantazie vznikají básně ... i blbůstky.
Aby nebyl nákp marný,
zašel ještě do rybárny.
"Přejete si mloka?"
"OK"
Pokračoval do Švadlenky.
(Knoflíky a nitě tenký.)
"Jdete koupit cvoka?"
"OK"
Ať není sám, jak se říká,
v útulku si koupí psíka.
"Vybral jste si Broka?"
"OK"
Trochu to pripomíná takrka nekonecnou parlamentní rozpravu.
Blbustka se mi líbí. Ta v prologu zmínená jistá nejistota také.
Nazdar Zboro, máš vzácný dar i v tak extrémním případě pochopit motiv i záměr autora. Black Horse Bar jsme říkali hospodě tehdy čtvrté cenové skupiny Černý kůň v Lovosicích. Už dávno zanikla a místo ní je část nové budovy Městského úřadu, vjezd na parkoviště MěÚ a částečně trávník s na něm stojící informační tabulí. To ostatní je čistá fikce... Děkuji ti...
:)
Já žiju už roky v domnění, že nikam nechodíš, a najednou zničehonic reportáž z vyvoněné putyky, kde mají tlačenku za devadesát vočí...