Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekuličky
Autor
trojort
Vzpomínal jsem na hliněné kuličky.
Jak jsem je rozděloval podle barev.
Aniž jsem si byl vědom rasistického počínání.
Zapomněl jsem kuličky na dešti.
Rozmočily se.
Všechny barvy se promísily.
„Chyba!“ řekl mi člověk nad hlavou, když tu směs rozšlápl botou.
„Udělal jsi chybu!“
Věta, co se s člověkem táhne po celý život.
Zaklínadla existují.
Víte to jistě, že neskončíte v pekle?
O sobě vlastníme dojem, že MY jsme TI.
A rozhodně nejsme ONI.
Viděl jsem to včera v televizi.
Možná jsem to jen špatně pochopil.
Chybí mi hliněné kuličky.
„Chybí ti koule!“ řekl mi člověk.
Mám mu věřit?
17 názorů
Nemusíš mě snášet, Péťo. Já si tě už tedy nebudu všímat, když si se mnou nechceš povídat.
Péťo, kdybys byl opravdu mazaný, dostával bys hodně tipů a četlo by tě hodně lidí. Ale ty zatím moc mazaný nejsi, jen občas smazaný. I ty se ale můžeš mazanosti naučit, třeba když svou roli šaška trochu obsahově prohloubíš. Ve středověku museli šaškové být moudří muži. Kdyby nebyli, pan král by je dal pověsit.
Já jsem měl nejraději skleněnky. Ty se nerozmočí. Dávám patnáctý tip, ať máš další místo v seznamu doporučených.
Evženie Brambůrková
13. 11. 2019Taky jsem preferovala červené. Všechny kruhy by se měly uzavřít a věřit máš hlavně sobě.
Rozhodně jsi neudělal chybu, žes to napsal a zveřejnil. Za to neskončíš v pekle.
Thea v tramvaji
13. 11. 2019Dobře se to propojuje. Fajne to je :)
Když do toho šlápneš, je to vždycky něčí chyba ... :/ jen mi se nerozmočily, ale zakutálely ... :) protěžovala jsem červené ...