Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ druhé perspektivy
Autor
DN
Vycítil jsem tvou nejistotu a chopil se příležitosti.
Potřeboval jsem polechtat ego a takoví koloušci, jako ty, jsou k tomu stvořeni.
Sice jsme si psali dva týdny, ale uvědom si, že jsme si jenom psali.
Nemám k tobě žádnou citovou vazbu.
Neznáme se.
Nezajímá mě, kdo jsi, ani jak v noci spíš.
Můžeš mi vysvětlit, co sis vlastně myslel?
Že se budeme brát?
Že budeme mít malý domeček s terasou uprostřed lesa?
Dovol, abych se zasmál.
Byl jsi pouze nástroj k ukojení mých potřeb.
Možná bych v tom i pár týdnů pokračoval, ale to tvoje fňukání mě nudí, takže se přesunu o dům dál.
Neudělal jsem ti nic, co bys nechtěl, tak se prober!
Býval jsem podobně naivní.
Neboj za pár let budeš stejný.
Ber mě jako cennou lekci.
7 názorů
Na seznamkách se lidé chovají dost specifickým způsobem a pokud takhle začne randit mladý člověk, není úplně připraven na to, co ho tam čeká. Zjistí, že ho chce spousta lidí jen využít. Je to zničující a lehko pak příjdete o iluze. Dost často se pak stává, že se začnete chovat stejným způsobem, protože takové chování začnete brát jako realitu.
Ono je to myšleno: za zájem o tebe. Ale je pravda, že takhle to působí nejednoznačně.
Něco se mi nezdá moc trefně vyjádřeno, za zájem mít přetvářku?
Můj zájem byla přetvářka a splnila účel.
a celé dílko dost cynické, i když je to názor " druhé strany" a je zraňující, připadá mi dost povrchní, frázovité.
Panečku! Toš totok jo! Syrové jako maso před upečením,pravdivé a úplně ze života!!! Super! ;)