Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezvědavým kamarádkám...
Autor
atkij
zvědavým kamarádkám
čtu jedno své haiku -
(ticho)...a dál?
14 názorů
Díky, no stokrát je asi dost. By mě nebavilo. Ale prý se má číst dvakrát. Fakt:)
...posloupnost: tajemství.. řekneš jedné, ví všichni, jsme kosmopolitní...haiku...ha: a i kůň raději mlčí... :)
Tak samozřejmě záleží, s kým se stýkáš. Kamarádky, ani nikdo z práce nevêděl, o co se jedná. Když jsem řekla, že jedu na setkání haikuistů, pouzvedlo to kdejaké obočí. Mám zkušenost, že ten, kdo se nezajímá o poezii, netuší.
Já se zas setkávám s tím, že haiku má i běžný člověk trochu v povědomí - prý je to nyní nejpopulárnější forma poezie:-))
Díky všem.
Goro, máš pravdu, nemusí. Jen jsem přesněji vystihovala situaci:)
teisan, vystihl jsi můj záměr. Běžný člověk nemá tušení. Haiku považuje za bojové uměnì.
Palačinky to nebyly. Ale jednu z variant - hrnek s portrétem Vincenta van Gogha držím za ucho...:)
Já ticho nebudu, spokojeně zamručím.
A dále přikládám aspoň pokus o jistou variaci:
Přečtu vám haiku
ne Jitko, musíme jít
už je dost pozdě
Na to "...a dál" jsem taky ještě nedávno čekal a ono nic. Ovšem jako psychologická studie současného NEčtenáře haiku - tedy naprosto normálního občana - to jako senrjú projde. Cos jim nabídla - tvé skvělé "lívance"?
TP