Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMona Lisa
Autor
T_O_M_
Mona
Lisa
Tajemná
Je
Uhranula
Všechny
Muže
V
Bodu
Nula
Chladná
Vášeň
Krása
Těla
Jen
Jednoho
Muže
Směla
Plamen
Svíce
Potácí
Se
Touha
Zhasne
Nikdy
Více
6 názorů
chápu fandím, občas tady najít nadprůměr dá zabrat. to vím z období kdy jsem tu byl aktivnější
Je to hříčka a pokud ten text člověk jako hříčku bere, svou hodnotu to má. Třeba rýmové echo nula - uhranula není vůbec špatné. Musíš si ale připustit, že my, kteří tu píšeme kritiky, jsme toho už přečetli strašně moc a tak hledáme cosi , co vyčnívá z průměru.
Musaši: asi takhle. Ono to ve skutečnosti nemá s Monou Lisou nic moc společnýho. Je to jen lehká inspirace a to jméno se mi prostě hodilo...
A dál už je to jen pár písmen ve vztahu, muž a žena + představy a realita
Zbora: myslím že ne Time :-) Jako každýmu sedne něco jinýho žejo...nesedlo, nevadí...třeba příště :-)
Já si ale nemyslím, že tu mají největší úspěch krátké veršovánky beze smyslu.
Podle nejnovějších výzkumů ale Mona Lisa vůbec není portrétem nějaké ženy . Je to portrét Leonardovy duše. Je to jeho anima, tedy ženská složka mužské duše. To nejsou žádné výsledky nějakých teoretických úvah, nýbrž jde o matematickou projekci Leonardova kresleného autoportrétu na obraz Mona Lisa. Všechno sedí. Je to obličej vytvořený na stejné lebce.
Vypadá to, že v těch krátkých úspěšných veršovánkách "beze smyslu" asi bude něco, co v téhle není, co? :)