Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehovory s TGM
Autor
aleš-novák
President Masaryk nebyl přítelem
velkého vysedávání po hospodách.
Možná právě proto se
jeho nejoblíbenější písní stala
Ach synku, synku
doma lij si
12 názorů
Slyšel jsem paní v dobré náladě jak zpívá -
Já jsem malý mysliveček,
sotva flintu nesu,
sedl jsem si pod stromeček
a pospíchal k lesu.
Myslel jsem, že to bude o bývalém společníkovi mého s. r. o. RPIC Tomáši Gardianovi Mikulíkovi?
Počkej, nepletu se, že na konci té písničky její (lidový) autor synka naopak právě cíleně posílá nejprve do hospody a pak záhy navíc hned do místa, které bych tady nerad nějak rozebíral.
To je vtipné minimálně...na druhou.
Snažím se mimochodem vzpomenout si, jak je ta písnička o Becherovce...
Evženie Brambůrková
03. 01. 2020Pít se má s Mírou, ale pořád nějakého shánět.
Je to vtipné, tedy za předpokladu, že tohle byla nejoblíbenější píseň TGM. Prý tou nejoblíbenější byla spíš Teče voda teče, ale i ta by se dala využit podobným způsobem, jako jsi to učinil ty.
Hezké. Ale ze zkušenosti se svými sousedy musím říct, že alkoholici, kteří pijí doma o samotě se zpravidla dožijí ještě nižšího věku než ti ostatní. Jsou totiž depresivní, zatímco hospodští alkoholici mívají docela často dobrou náladu. Tip.
Je to i moje oblíbená. Taková ze života.
Oral jsem oral a né málo,
zoral jsem věechno co se dalo.