Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku 2020/2
Autor
verulinda
řev opilců
do cesty se jim pletou
kočičí hlavy
7 názorů
"no nic moc" a další věta u mého haiku, tak co jiného jsem si měla myslet? tak jste mi to vysvětlil, díky, pane teisane
K avi...
Tak tady si nerozumíme - asi jsem se vyjádřil nepřesně (nebo to bylo jinak pochopeno), část věty "...ale pořád lepší než jakékoli vymyšlené rádoby vtipné haiku fikce..." se nevztahovala ke zde uvedenému dílku ani k tvé (vaší - nakonec proč to vykání, všichni si tykají) osobě, nýbrž platila obecně k některým zde uveřejněným rádoby haiku s naprosto hrubými chybami (haiku chybami ne pravopisnými) i když přesto slušně otipovanými. Naopak jsem toho názoru, že tato věta by se jenom minimálně (popř. vůbec ne) mohla vztahovat na tebou doposud zveřejněná dílka i když dílka třeba značně nemotorně napsaná (některá).
to nebylo vymyšlené a mně to připadlo vtipné, že se trefil, ovšem kategorii jsem netrefila já, nejsem dobrá, jen to zkouším, víte? je to o životě, který občas není nic moc...
No...nic moc, ale pořád lepší než jakékoli vymyšlené rádoby vtipné haiku fikce.
TP
jj, neměla jsem měnit to co je skutečné a co vjem vystihuje, změním to, díky ...