Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekoláž tmy
Autor
Philogyny
To až ráno
v zrcadle
stružky zaschlé krve
obličej jako stigma co nepopíše dějiny
zpětný ráz pušky ---
---
nejsem Ježíš ani Puškin
jen
slovila to divoké prase prase prase prase
prase prase prase prase
prase prase prase prase
prase prase prase prase
prase prase prase prase
prase
umanutý sen
---
les prší pořád dokola větvemi
koláž tmy
za ní už sama samodruhá smrtí
---
nesahej na mě svými slovy
neodpovím
13 názorů
Já už to tu někde psala. Zabili mi kdysi psa. Divočáci. Snila jsem o tom, jak střelím jednou ránou aspoň dva... Jsou tu všichni. Ale čím déle jsem s nimi v kontaktu, pozoruju jejich návyky, vidím, jak se chovají a všechno to okolo...začala jsem je mít ráda. Vždycky, jak je slyším přicházet, tak mi nepřestaviteně mlátí srdce. U srn a vysoké nic, jsou u mne v bezpečí. V pátek mi dával hajný přednášku, že jsou přemnožené, kolik stojí nátěry proti okusu a tak...že zastřelil jednu tak starou, že už skoro neměla zuby...a já si uvědomila, že se mi nechce střílet ani ty divočáky. Začnu teď s fotodokumentací, čekám na dalekohled s nočním viděním a foťákem. Mám svou hlavu. Asi tak.
pro Musaši
...mám starou winchestrovku, někdy neuhlídám zpětný náraz, ale neměnila bych, puška je svým způsobem milenka... :) děkuji
pro lawender
...někdy je dobré, podívat se na sebe z odstupu...
U nás v rodině máme pár Puškynů s dorou flintou a slovili toho už dost, ale já jsem spíš na tvé straně. Tip.
Když si to přečtu nahlas prasepraseprasepraseprase pra se sen ... je to spíš zoufalství, ale kdyby ses ptala proč, neodpovím :)
přijde mi to jako čistej strach, potkat se sama se sebou - vystřelíš? :) Super poezie ta tvoje ... večer si ji přeřikám do tmy