Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMaluj
Autor
cassy
Maluj mi na záda
ať cítím to chvění
první krůčky tance
někde pod hladinou
Jenom přivřu víčka
nechám se unášet
za oceán bdění
kde rozlévají med
Maluj mi na záda
ať cítím to chvění
svět zamlčí hrany
a straní oblázkům
Do hrníčků ticha
klesá pírko labutě
vánek půjde se mnou
upíjet hlas zvonů
5 názorů
pro mě docela pěkné, první sloka nejlepší...taky straním oblázkům :-), jsou ohlazené dlouhou cestou *
Díky za reakce...
Některé pocity se dají vyjádřit jen obrazem, míchání barev pak může být, vlastně je, subjektivní...možná, že to souvisí s tím, jak moc jsou otevřené dveře...a na jaké frekvenci...
Myslím si, že míra poetičnosti se mění v závislosti na "stavu duše"...když si třeba vybavím, co jsem si napsal před x měsíci, je tu rozdíl
Např.
Sypu si na hromádku
majetek i ten státní
Pro radost anebo k svátku
a seru na ostatní
Má to velmi zvlastni melodii, pro me částečně odsazující a částečně přitažlivou, protože musím hledat, jak to číst. (Souvisí s délkou veršů a prizvuky slov....ze to není kompaktní pres cely text a zatoven to neni uplne volne)
Med je mimo moje pocity (krome chuti nedosadim žádný pozitivní pocit a když zacinas hmatovym drazdenim, nutí me zmínka o medu cítit se ulepene)
Stranit oblazkum taky nechci. V jinak mírném civilním přednesu je to formálně (pro můj okamžitý vjem) celkem patvar. (Potvora nepadnouci) (ačkoli dovedla bych být v tomto shovívavě, kdyby byl text silnejsi)
Poslední strofu nechapu.
chveni me bavi. (Ne do úsměvu/výsměchu, ale do lebedy po těle. To Ti zeru s navijakem ;) )
Mně ta báseň připadá tak nějak až příliš poetická. Na druhé straně je napsaná kultivovaně. Slohově máš cit pro míru, co se ale týče "poetičnosti", tak té bych ubral. Tip ale dám a vítám tě tady.