Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seuchází
Autor
B.Ezejmenij
přicházím k němu bez ohlášení
aby ho nenapadlo uklízet
bojím se totiž
aby si z koutků nevymetl
skleněnky reliktního záření
co se tam zakutálely
o květné neděli
zatím je věčný
už ale také vrhá stín
dozrává, stáčí se
hrozny poznání
14 názorů
No vidíš, skleněnka se objevila dokonce i v kritikách. Písmák je místo plné kouzel a čar.
kouzelná_květinka
27. 02. 2020To byl můj názor, nechej, má určitě i přes to všechno pro Tebe význam :-)
a děkuji i za to smazané :D
B.Ezejmenij
27. 02. 2020květina: pravda. Zatím nechávám květnou neděli, časem se asi zbavím i jí. :-) Dík.
kouzelná_květinka
22. 02. 2020expresivní!
poslední dva řádky za mě v první části - nadbytečné.. a příliš určující :-)
t
*skleněnka*
21. 02. 2020Cink
B.Ezejmenij
20. 02. 2020a2a2a: No vidíš. Mentorování vyhodím oknem a ono se vrací dveřma i s mladejma. :-)
výtečné, není co dodat, snad jen, ale to nic nemění na tom, že mne báseň velmi zaujala a líbí se mi, pojetí druhé sloky je oproti náznaku z první sloky, že hledáme rozřešení, v konci silně nejen varující, ale i mentorující.
B.Ezejmenij
18. 02. 2020Děkuji za zastavení.
elína: no vidíš, ztracená skleněnka. Ani jsem si nevšim, ale nejspíš tam někde zasutá bude :-)
Opravdu zvláštní duchovní lyrika. Přemýšlím, jestli s těmi skleněnkami nenarážíš na jistou Čapkovu povídku. Rozhodně tip.