Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seepicuros
07. 05. 2002
3
0
1526
Autor
Mikimys
.12.2001
epicuros
Bez konce divoký rej malých mužíků
Míhá se mi před očima zmámenýma
A bez bolesti, pláče, odporu či strachu
Přidáváme se s nohama znavenýma.
Tancujeme, bez možností, bez prostředků
Jako slepí vidí skrze zdi a slyší hluší
Jak za zdí stojí zástupy chudáků a mrzáků
A na zlatou bránu usekanýma rukama buší.
Jsou ale slepí, hluší, bez lásek a citů
Proč tedy ukazovat neviditelná bohatství těm,
Kteří nevidí, neslyší, nepoznají, neocení,
Proto popřejme mnoho výdrže epikurejským zdem.
hmmmm, to asi jo. a ještě horší je, když ten druhý pomoc odmítá, i když je pro něj nezbytná. a ty víš, že bys mu mohl pomoci....
Já myslím, že nejhorší je, když víš, že má někdo problém a nemůžeš mu pomoci...
Jestůli ty před tím byli super, tak teď mě žádný superlativ nenepadá. Já vím proč, ale nechic z toho nic vyzdvyhovat je to "skvělé" od začátku do konce. Pan Epikurós ze Samu by se divil.:) Myslím, že to vstihuje dnešní společnost, ale nechci být nějak zaujatě pesimistický, možná jen podle sebe soudím ostatní...
Děkuju děkuju. To jsem napsala jednou, když jsem si připadala strašně sama v tomhle děsně uspěchným světě, kde se každej honí za svýma starostma a nikoho nezajímá, že někdo jiný může třeba mít problémy. A to mě občas docela štve....
Skvele popsany nedovedu rict proc ale asi za ten naboj kterym vyzaruje...!*