Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBohužel ne!
20. 02. 2000
3
0
1472
Autor
Lalinka
Ty – dokážeš všechny vždycky zbavit starostí
každého umíš odvést od jeho bolestí
ale smutné na Tobě nejvíc je
že na druhý den vysadíš na stejné koleje
Dokážeš povznášet - to Ty umíš
každého přesvědčíš že rozumíš
Všichni vztahujou k Tobě ruce
protože Ty jim dokážeš rozpumpovat srdce
Ano – to Ty pravdu dovedeš
v Tvou chvíli není nic, co nesvedeš
Jo často býváš nejlepším přítelem
často stáváš se životním údělem
Škoda jenom, že nejsi to pravé na obrácení
že tak prosté v životě není správné vysvětlení
Nemůžeš nic poradit, říct ani vzít
každý se svým závažím musí sám umět žít
Ani Ty nemůžeš a nejsi řešením žádných bolů
život se nedá prožít ponořený v ALKOHOLU….
Láli, myslím, že nic za sebou tak náročného nemáš, ale věřím, že ti tvoje přesvědčení zůstane na vždy a taky odvaha to lidem říkat. Máš zatraceně pravdu. Říkej to všem dohně často, prosím, je to potřeba. Procenta alkoholiků v naší republice narůstají den ode dne a lidi se propadají hloub a hloub a nechápou opravdové životní hodnoty. Dojala jsi mě. Celou dobu jsem si říkala, že je to spíš proza než poezie, že je to zoufalé, a hle ... ono vlastně je. TIP jako BRNO.
bebitka blond
24. 02. 2000
Lali - Ty to NĚJAK dobře znáš ;o) - buď děláš na záchytce, nebo máš za sebou několik odvykacích kúr - jinak není možná ....
Zdařilo se Lali... celu dobu jsem si myslel, jak to, že mě tak dobře znáš ;-))))
Jo... jsem zvědavej, jestli někdo, kdo to četl, uhodl ten závěr.. já tedy ne.. ;-) Osobně musím říct , že v poslední době mám radši čajovny než hospody.. takže třeba nejsu tak ztracenej případ.. ;-)
Pokud nezemřeš příliš brzo a nedají tě na lákařskou fakultu jako exponát do lihu, ale to už vlastně není život...
Máš pravdu, nedá.
Máš pravdu, nedá.
Angažováná poezie to už tu dlouho nebylo. Konečně někdo zvedl ten dávno pošpiněný a v prachu zadupaný prapor Armády spásy. Sic!