Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSOUTĚŽ V POEZII 2020/I.
Autor
Báseň_roku
SOUTĚŽ V POEZII 2020/I.
Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji první kolo celoročního klání v poezii.
Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Autoři mohou poslat každý jednu dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na libovolný námět - na email:
od dnešního dne do soboty 21.3.2020 - uzávěrka emailů ve 24:00.
Díla následně zveřejním na Písmáku. Hlasování proběhne do konce března.
Na rozdíl od kol roku 2019 se bude hlasovat způsobem, který se osvědčil v kole celoročním, a to možností připsání tří hlasů přímo pod tři soutěžní básně formou: HLAS či Dávám hlas. Na tipy nebude v součtu hlasů brán zřetel. Není povoleno dát hlas vlastní básni!
Začátkem dubna 2020 vyhlásím pořadí čtenářsky úspěšných básní za I. čtvrtletí. Nicky tvůrců již připojím k názvům děl soutěžících.
Soutěž se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále. Uživatelé v lednu 2021 vyberou, již neanonymně, z vítězných děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.
Dobrý spolek Písmáka věnuje autorům na prvních třech místech celoročního kola poukazy na knihy v hodnotě 500,-, 300,- a 200,-Kč, za což mu velmi děkuji.
Tvořte, posílejte své básně!
Zdraví Gora
Jako organizátorka nebudu /vzhledem k nově udíleným cenám/ hlasovat ani soutěžit, pouze "moderovat" průběh soutěže v komentářích.
11 názorů
Báseň_roku
09. 03. 2020Marku, díky!
Této soutěži přeji plodné a hravé autory, zvídavé a komentující čtenáře, tochu napětí, humoru, zamyšlení i uvolnění. Ať se zde zapojí co nejvíce z nás a ať to všechny zúčastněné baví.
Hodně zdaru...
Báseň_roku
06. 03. 2020Těším/e/ se...
Báseň_roku
06. 03. 2020Děkuji, Lyryku, SantiE, dadi... doufám v totéž...
Přeji vše dobré, ať se věc vydaří. Doufám rovněž v drobné poetické probuzení Písmáka .)
s dovolením několik avíz...nevyžádaným omluva:-)