Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semy corona time
Autor
Lnice
v zahradě nosí do úlu
nohy jim žlutě svítí
včely testují březen
na množství pylu
jsou v domácí škole
učíTelka mluví anglicky
děti testují program
na schopnost zaujmout
v práci testujeme covid
na směny
14 názorů
První čtyři řádky se mi líbí jako samostatné dílo s tím závěrem /v práci testujeme covid na směny/ Super*
v pohodě yss :-) ráda tě vidím!
Mandragoro, nemohl jsi vědět, že je to nový pořad České televize suplující školu, ale teď uplně nerozumím zda to v Tvém pojetí prostřední strofě ještě více ublíží nebo ne :-)
Neviem no ...na mna nejako kostrbaté ..myšlienkovom chápem ale vadi mi asi spravovanie ...kúsok nasucho ...ospravedlňujem sa
Jaro je doba testování, hmyz to má těžší než my, i v době koronaviru... líbí se mi to shrnutí a zahrnutí na způsob "tři v jednom":)
máš pravdu Mandragoro, testovat covid na pozitivitu je vlastně nesmysl :-) děkuju a vůbec děkuju za krásný komentář, stejně tak Tobě Radovane, blacksabbath, Kočkodane, agátko, vždycky moc potěší :-)
píšu spíš pro sebe, samozřejmě mě moc potěší, když se líbí i někomu dalšímu, ale nepřikládám tomu zas až tak velký význam :-) prožívám náročnější pracovní období, kdy pomalu nervozitu z toho, že pracujeme s covid střídá uklidnění, nastavení všech těch bezpečnostních kolejí, jiného pracovního tempa...také máme své seniory, kterým to necheme donést z práce a o které se musíme postarat, ale vidím to optimisticky :-)
mějte se hezky! a ještě jednou díky za zastavení!
I já jsem otestoval tvoje dílko na schopnost zaujmout. A výsledek je pozitivní.
Radovan Jiří Voříšek
22. 03. 2020aktuální, nápadité
Hodně dobrý je příměr - testování března včelami. Zvlášť oceňuji nečekaný závěr s testováním na koviho. Dává překvapení i kontinuitu k první sloce. Podle mě, tohle má báseń mít. Mně se to často nevede.
Ale i prostředek básně není žádná vata, která by byla jen k tomu, aby nahrála na lehrý smeč závěru.
blacksabbath
22. 03. 2020holt dětičky nechtějí být pilné jako včeličky..........*/***