Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepotkávám
Autor
atkij
potkávám známého
v roušce si šlape
ještě víc na jazyk
upraveno:
známý...
v roušce si šlape
ještě víc na jazyk
33 názorů
Radmila Marie
13. 04. 2021Trefné, přesné. Soused František.
To nebyla ironie. Sama se často vracím k těmto diskuzím, textům. Hledám, kde se dá.
Sbírat teorii je jedna věc, ale pro mě to znamená se k dokonalejším textům PROPSAT, to je podle mě stěžejní. Zkoušet a zkoušet.
Ale klidně napíšu pár řádek i svými slovy. Ale asi až zítra.
https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=472876
Zajimavá diskuze vedena pod tímto dílem, kde se k tomu vyjadřují i snake_O1 a Můra74
Souhlasím, důležitá je čirá radost. Moje, tvoje, naše...to už záleží, na každém čtenáři, autorovi...
Přesto mám pár nálepeček schovaných v kapsičce...a nejsem lakomá:)
M1, ano jsem zcela nadšená. Upřímně. Prostě se mi to zase jednou (s menším naťukem)povedlo. A doufám, že se podaří vykomunikovat pro senrju samostatná kategorie v sekci jen tak pro radost;) Jelikož je mezi h. a s. rozdíl. Chápu Tvoje nenadšení. Až se přidáš a začneš je psát, pochopíš. Věř tomu, měla jsem to stejně:)
Všem ostatním také děkuji, i za V.
páči sa mi
Jitko, tohle senlju je oplavdu mimoládně zdazilé. ;-)
Známe hrázného
Paliza všechno chápe
dobra památník
Zaženeme ho
ač se vir po nás sápe
nechtěný to styk
P. S. Koukám, že se po bramborách jenom zaprášilo… (úsměv)
P. P. S. Koukám, že měl Radovan stejný nápad. Ale nemám srdce se umazat a nechám to tam, když jsem se neopičil…
To má nápad a vtip, to je hodně dobtýýýý! Vytuněné, nabušené v tak málo slovech
Budu si říkat jako afirmaci...:))
A ještě jednou dík.
Díky všem za srozumitelnou komunikaci:)
"až moc osekané"...taky jsem nad tím ještě trochu popřemýšlel, jistě nejlepší by bylo "na téměř liduprázdné ulici potkávám svého starého dobrého známého", ale tady jde o tu nejjednodušší výrokovou logiku a ne o polopatismus za každou cenu (ohledně domnělé srozumitelnosti), takže za tu osekanost...(tečky dobré)
TP
"Geniální architektura haiku (senrjú)"...jednou se určitě dostaví.
...přitom by člověk řekl, že rouška ochrání jazyk před pošlapáním...
známý...
v roušce si šlape
ještě víc na jazyk
Zajímavý náťuk, teisane. Taky by to tak šlo. Ale jen, jestli není až moc osekané. Zkusím oblíbené tři tečky,:)
má ji příliš těsnou..:-)....*/***
"Potkávám" je tam zbytečně navíc. To, že si "šlape na jazyk" je dostatečný důkaz toho, žes ho musela nutně potkat.
Jinak dobře odpozorováno...
Není rouška jako rouška,
rozsáhlou chci pro drahouška.
(míň by mluvil a víc myslel,
zalezlý by byl jak sysel ;-))