Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sechirurgická úvaha
Autor
aleš-novák
včera proběhla
první operace
slepého střeva
po telefonu
18 názorů
Operace se zdařila. Úspěch. Jenže krátce na to pacientka otěhotněla na SKYPU.
jedno ucho? a není to málo, Antone Pavloviči?
Jarmila_Maršálová
12. 04. 2020pch, to už téměř před 40 lety dělali na Slovensku....jinačí machrovinku - Transplantáciu!!https://www.csfd.cz/film/386435-transplantacia-slepeho-creva/komentare/
aleši - a není to blbý - jedno ucho uprostřed a jedno na boku? A víš, jak by to vypadalo, kdybych se smál od ucha k uchu? To by už možná bylo lepší se smát okolo hlavy.
aleš-novák
12. 04. 2020Nami: měl bys vyměnit doktora. Nebo ucho.
aleši - já tomu už nerozumím .Např:
Mám jedno ucho na pravé straně a jedno ucho na levé straně. Můj lékař mi chce léčit ucho střední. Podle mně to je jasný podvod.
tak po vzoru... já operuji, operuji a najednou hledím a já pitvám, pitvám :D
aleš-novák
12. 04. 2020Nami: v Německu nechoď se slepým střevem na chirurgii ale na oční... určitě bude zase vidět...
ten můj je zastaralý....po tom by to nešlo.....:_)
Technologie jdou rychle dopředu.
Dříve jenom - Mobilizace - (orální sex po telefonu) a teď už další pokrok.
Podle operace střeva vznikla i zkratka SMS - Sem Mrskni Střevo.
V Německu už dokonce vyvinuli umělé slepé střevo.
I když mi kadeřník po telefonu říká, kam šmiknout, na ulici bych tak nemohla. :-)))
asi randomizovaná a s informovaným souhlasem, nebo dokonce studie dvojitě zaslepená a operaci přežil jenom slepecký pes