Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o literární soutěži
Autor
aleš-novák
Vitana vyhlásila soutěž
o nejdelší text
vytvořený z jednoho balení
písmenkové polévky
15 názorů
aleš-novák
15. 04. 2020lastgasp: termín "úvaha" je jen obecný krycí termín pro všeobecné blbůstky...:o)
Nevím, nejsem si jistý, ale inzerátové oznámení bych za úvahu nevydával. Nápad je to ovšem marketingově na úrovni, zasluhující přinejmenším tip.
aleš-novák
14. 04. 2020babička mi vždycky říkala: při jídle se nečte !!!
zajímavý postřeh Kočkodana
být dyslektik, písmenkovou polévku jím možná o něco déle :)
Trochu se obávám, že dysgrafici budou i v této soutěži v pytli (nebo aspoň pytlíku) a vytvoří spíše písmenkovou bramboračku. Nebo dokonce guláš.
a vítězem se stává autor textu: "NEJDELSI TEXT Z JEDNOHO BALENI PISMENKOVE POLEVKY VITANA"
omluva, nevím, jestli jsou v sáčku i malá písmena, háčky a čárky..
blacksabbath
13. 04. 2020už vidím, jak ta písmenka budeš kroutit...:-):-):-)
z gramatiky máš pětku, ale hovno v polívke najdeš vždycky první! Ženy v běhu :)
aleš-novák
13. 04. 2020To dokážeš!!! :o) nebo ji dej na fb, třeba...
blacksabbath
13. 04. 2020fotku?.....tak takový technický typ zase nejsem
Evženie Brambůrková
13. 04. 2020Přesně pro lidi, co doma nemají co dělat!!!! Konečně super nápad!
blacksabbath
13. 04. 2020:-)...zítra se pokusím