Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZa domem
Autor
Radmila Marie
Byla jsem v osikovém hájku.
Některé jeho obyvatelky jsou ještě nahé,
jiné jsou již zdobeny…
neposednými, zelenkavými, čerstvými lístky.
Vítr se mi motal pod nohy.
Občas vlétl do loňských listových spadanek a rozviřoval hnijící vůni.
Víte jak voní osikové listí?
Ne?
Jako jablíčka u mne doma na polici ve sklepě.
Jako horký, zlatý čaj.
Jako časné ráno bez smogu a lidského zápachu.
Jako umírající život.
Jako pohoda a láska slunečních paprsků…
…jako léto, které přijde co nevidět…
19 názorů
Radmila Marie
29. 04. 2020Jste laskava, děkuji Vám. Přeji příjemné mžení, pokud také u Vás mží, a pokud ne, tak ať zaprší!
Radmila Marie
29. 04. 2020Děkuji Vám Viko, já si raději se všemi vykám či onikám, jde mi to přirozeně nejlépe a nám z toho dobrý pocit. Jestli byste souhlasila, nechala bych to tak.
Není potřeba mi vykat, nevím kdo je starší, abych Vám nabídla tykání. Hlavně je to jedno. S řadou lidí, se kterými si člověk vyká, může vycházet líp, než s některými, co si s nimi tyká.
Radmila Marie
29. 04. 2020Děkuji Vám, Viko.
Radmila Marie
28. 04. 2020Benetko, příteli, až mrazí... ale bez nás, bez lidí... stále je ale naděje. Past je v tom, když přilneme k něčemu zvenku.
...jako léto , které příjde co nevidět...
Ale já mám i docela strach že už nikdy žádné léto nepříjde. Nebo... Možná i příjde - ale bez nás,bez lidí... :p
dievča z lesa
27. 04. 2020voňavé
Radmila Marie
27. 04. 2020Moc všem děkuji!
blacksabbath
27. 04. 2020pohladilo............*/***********
TŘES JE MIMOCHODEM VELMI LÉČIVÝ....moc hezké. Je smutné v době dnešní , že je též alergenem.
Radmila Marie
27. 04. 2020Děkuji za zájem.