Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozdravy mořským koníkům
05. 05. 2002
2
2
1973
Autor
Brunhilda
Moře si odepnulo opasek
Povolilo slanou vázanku,
Vyslalo pozdravy všem
Mořským koníkům.
Sasanky na dně hrály
Všemi barvami a
Škeble i ústřice jakoby
Nové tvary nakradly.
Tlumené světlo
Vodních lamp
Otevírá nám
Svět dokořán.
2 názory
mořský koník
15. 10. 2007Astalavista
05. 05. 2002
proč ta škatule "rýmovaných" ? zbytečné... rýny rozhodně nepřevažují a nemyslím si že zrovna tomuto by nějak přilepšily
první dva řádky jsou skvělý nástup leč zbytek pokulhává s hlavou svěšenou
škoda
ja toho teda nelituju :o))
btw: tech skatuli je tu dost malo, takze je mylsim dost mimo se tim zaobirat...
brun. pokud se nemáme zaobírat ničím pak z nás bude "klub poplácávačů po ramenou"...
vyjádřila jsem svůj názor a myslím že o to tady jde
spatne si me pochopila, to byl jemny naznak toho, ze tu chybi dost kategorii, takze kdokoli chce svoje dilko dobre zaradit, musi vybrat kategorii "MIMO" :o))
okay... beru že někdy je to těžké... i já občas volím kategorii Ostatní když už fakt nevím "kam s ním"
nicméně mezi Nerýmované a Rýmované prakticky žádné nuance nejsou... a ve tvém dílku (ač mne zaujalo) jsem moc rýmů nenašla. proto bych je spíše situovala do nerýmovaných a o avizované rýmy se ani nesnažila neboť mi forma přijde dostatečně melodická na to, aby se bez nich obešla :-)
asi ta(c)k
no jasne, asi by nekdo mel avizovat Oldovi, ze Pismak prece jen naky chybky ma, teda resp. tuhle jednu, ponevac na jinou sem nenarazila :o))