Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProměny Měsíce
Autor
Báseň_roku
15 názorů
Posoutěžní podoteky:
Proměny měsíce
V úvodu se zdá, jako by autor chtěl navázat na kulteranistickou (gongoristickou) tradici vzdělanostního básnění (u nás např výklad sluneční soustavy v Bridelově barokní básni Rozjímání o nebi na jitřní Božího narození), ale brzy se ukázalo, že tomu tak není. Zůstala půvabná arabeska.
Autorko, nesmutni příliš, omyl se přihodí natotata, hezky sis pohrála...
Báseň_roku
24. 06. 2020supíku, posílám avízo, svůj HLAS z této básně můžeš převést /napsat/ k jiné vybrané, tato byla bohužel diskvalifikována. BR
Báseň_roku
23. 06. 2020Nic se nestalo... necháme ji tady, jak vidíš, čtenářům se líbí... jen nebude na konci června uvedena v žebříčku hodnocených básniček:-), jinak komentovat všechny je povoleno,proto soutěžíme, abychom se něco dozvěděli - ale u své neprozrazovat!!
Ahoj Goro,
to je ta moje pěstovaná neznalost počítače a v anonymní soutěži jsem poprvé, takže mi trapně nedošlo, že nemohu reagovat na příspěvky.
Měj se hezky
Báseň_roku
22. 06. 202064, prozradila ses reakcí na komentáře... a to svými dvěma komentáři o tom, jak jsi báseň tvořila a jakou jsi ji chtěla mít... ale nic se neděje, necháme ji zde... za tři měsíce bude III. kolo:-), tak se můžeš opět zúčastnit.
Právě ses - autore - svým nickem sám odhalil... a to je v ANONYMNÍ soutěži, kdy se autorství jednotlivých děl určuje až při vyhlášení výsledků, docela problém...
Jestli chceš, tvé dílko v soutěži nechám, ale Hlasy ti počítat nemohu...
Ahoj,děkuju moc za připomínky. Místo písmene D tu byl ten Měsíc, který dorůstá, jakoby D, a místo C- Měsíc který couvá - jakoby C a potom poslední čtvrť -úplněk
Ahoj,děkuju moc za připomínky. Místo písmene D tu byl ten Měsíc, který dorůstá, jakoby D, a místo C- Měsíc který couvá - jakoby C a potom poslední čtvrť -úplněk
Krása:) kterou ti nevěřím - leda tomu měsíci, ale ten to nepsal.
I když, kdo ví, se mnou taky nemluví - třeba to je, tak jak píšeš, a jen D má pro mě na mazlení moc hran (už vůbec nemluvě o C) :)) a ty to dokážeš. Neber to jako vážnou kritiku, tu neumím, jen žertuju, kde bych neměla - třeba se jen snažím otevřít oči ... víc - ještě víc ... úplněk :)