Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezavírejte člověka
Autor
sveřep
zavírejte člověka
prosím Vás
zavírejte člověka
nenechávejte ho pootevřeného
to pochopí i debil
tak se nad tím laskavě
zamyslete
a zavírejte
v nočních hodinách
prosím Vás
zavírejte člověka tiše
... a ty podzime
tesklivě na mne
dolehni
18 názorů
Mám dojem, že tato ..věc v Tobě nějaký čas zrála, než jsi ..hodil na papír.
((...)).
Je to hezky suché, a proto nadprůměrně výživné (alespoň tedy pro mne).
Nemohu nedát tip:).
Moje prvé čítanie skončilo s rozpakami ale niečo vo mne naliehalo vrátiť sa. Báseň, zdá sa, tá istá, ale dojem rozdielny. Asi som na ňu dozrel (otvoril sa?).
Zeanddrich E.
25. 08. 2020Z přírůčky výjezdovky Policie Čr?;..:).
Dokud jsem neudělala to nejjednodušší, co jsem měla, čtvrtý řádek mi ukrutně překážel. Nyní už je to konečně v pořádku.
Ještěže existuje dost kasařů, kteří člověka vždy zase spolehlivě otevřou. A nemusí to být vždy jen sňatkoví podvodníci a manipulátoři. Mohou to být i básníci a básnířky a já bych byla ráda jednou z nich.
Uzavírání člověka v tomto kontextu automaticky evokuje uzavírání otevřené rány a vyvstává psychologicko-filosofická otázka, co palčivého je třeba zavřít.
Dovětek je enigmatický a emocionálně silný.
Je to o euthanasii? Možná by to působilo cinicky, nebýt toho závěru.
Bomba báseň
Minulost práce zdr. sestry mi okamžitě po přečtení navodily doslovné "zavírání" již neživého člověka.
Napsal jsi to působivě, ke konci dojemně. T+V
Podruhé, potřetí, ... až se mi text uzavřel do podoby, z níž (pateticky) slza v koutku oka zůstala. Nenápadně moudře smutnokrásné...