Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSex bez lásky- ano či ne?
Autor
cYd
K napsání tohoto článku mě vedla věta mého kamaráda neANdrtÁLce, který při jedné pařbě prohlásil: \"Zavolám Hance, moch bych si zašukat... Nebo ne, mrdám na šukání...\" Když přejdeme zjevnou hláškovost tohoto výroku, který byl vypuštěn z jeho smyslných úst ve stavu notné opilosti, napadá mě cosi nepříjemného. Jsem divný já, neboť nemám rád sex bez předchozího vztahu, nebo jsou divní lidé, kterým je jedno, že dotyčného člověka znají 12 minut a už to dělají na záchodku, který se vůní lučního kvítí zrovna nehonosí?
Od mládí slýchávám od kamarádů, kolik měli holek, která to umí, se kterou raději \"nejít\", neboť je to \"prkno\". Proto se ptám, je sex opravdu to nejdůležitější ve vztahu? Vždyť jak krásné je, když se ráno probudíte vedle milované osoby, vezmete jí za ruku a pozorujete, jak spí. Nebo se ráno probudíte vedle pomilované osoby, koukáte na ní a přemýšlíte, s kým to asi bude dělat další večer...
Sex je zajisté ve vztahu třeba, ale otázkou zůstává, zda je lepší mít po svém boku krásnou osobu, která Vás sexuálně vzrušuje, ale nikdy si s ní nemůžete pořádně popovídat, nebo obyčejnou, normální holku, se kterou si užijete sexu, ač není tak krásný, jako s \"tamtou od vedle\", ale jinak si s ní perfektně rozumíte? Vždyť většinu dne člověk stejně nesouloží, že. Komu se podaří najít partnera, který ho velice přitahuje jak duševně, tak i fyzicky, musí být buď veliký šťastlivec, nebo je zaslepen prvotní zamilovaností. Otázkou zůstává, co se stane, až tato bezhlavá zamilovanost zmizí a na svět se začne člověk koukat z čistě praktického hlediska. Jistě, každý kluk a každá holka se chce pochlubit kamarádům/ kamarádkám, jakého má krásného partnera. Ale má smysl potom být doma nešťastný/á, protože se krásný partner choval jako totální buran a mluvil celý večer pouze třeba o sexu?
Neznám jediného člověka, kterému by bylo jedno, že jeho partner měl poměr s někým jiným. Toto beru jako největší svinstvo, které může ve vztahu 2 lidí nastat. Já osobně to tedy \"kousnout\" neumím. Připadá mi to, jako naprostá degradace partnera. Opravdu požaduji tak mnoho, chci-li, aby mi dívka byla věrná? A chce-li provozovati sex s někým jiným, aby mi to nejprve řekla?
Sex mezi kamarády. Doktor Plzák tvrdí, že muž a žena nemohou být kamarádi, že se to vždy zvrtne do sexu. I já často přemýšlím, jaké by to asi bylo s tou kterou kamarádkou, ale to je vše. Pro mne je totiž daleko lepší mít dotyčného člověka jako dobrou kamarádku, než jako bývalou milenku, protože jakmile bych s ní něco měl, již bych jí nikdy nedokázal brát jako kamarádku. Proto mi nedělá problém odmítnout sex s kamarádkou. Holky si myslí, že se bojím, kluci zase, že jsem debil. Záleží na úhlu pohledu.
Takže, jsem debil a bojím se, nebo máte stejný názor?